نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به مناسبت روز درختکاری (15 اسفند)، برانکو ایوانکوویچ و علی دایی مقابل سازمان لیگ به صورت نمادین اقدام به کاشت دو نهال کردند. علی دایی قبل از حضور در کنفرانس مطبوعاتی به درخواست نمایندگان سازمان منابع طبیعی پاسخ مثبت داد و در مقابل سازمان لیگ یک نهال کاشت.

یواش بیل بزن، یواش!

به گزارش خبرورزشی، دایی به محض اینکه نهال را داخل خاک قرار داد، بیل را در دست گرفت تا نهال را بکارد. در همان زمان، برانکو که کنفرانسش تمام شده بود پایین آمد و وقتی دید دایی در حال کاشت نهال است پشت او قرار گرفت. دایی قصد داشت با بیل خاک در کنار نهال بریزد که نزدیک بود بیل به برانکو برخورد کند. سرمربی کروات پرسپولیس هم ناخودآگاه با زبان فارسی گفت: «یواش بیل بزن، یواش» که البته به دلیل ازدحام جمعیت و سرو صدا علی دایی متوجه حضور برانکو و گفتن این جمله نشد. دایی وقتی داشت با بیل خاک کنار نهال میریخت، با خنده گفت: «تو عمرم اینقدر بیل نزده بودم!». او سپس مقداری آب روی نهالی که کاشته بود ریخت و برگشت که به محل کنفرانس برود و تازه برانکو را دید. دایی و برانکو با زبان فارسی با یکدیگر چاق سلامتی کردند و عکسی به یادگار گرفتند و جدا شدند.

برانکو که قبل از حضور در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به درخواست نمایندگان سازمان منابع طبیعی گفته بود به علت مشغله کاری نمیتواند در این مراسم شرکت کند وقتی دایی را در حال کاشت نهال دید، ابراز تمایل کرد خودش هم چنین موضوعی را تجربه کند و نهالی را در کنار نهال علی دایی کاشت و برای شرکت در اردوی تیمش راهی هتل المپیک شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی