۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان بزرگی در پایان فصل با تیم‌های مطرح اروپایی قراردادی نخواهند داشت.

بازار دست بازيكنان آزاد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رقابتهاي باشگاهي از نيمه راه گذشته و هر هفته كه ميگذرد يك قدم به انتها نزديك ميشود. معمولاً از همين زمان است كه گمانهزنيها در خصوص آينده بازيكنان در فصل آينده شروع ميشود. آنهايي كه نامشان بيش از همه در اين شايعات مطرح ميشود بازيكناني هستند كه در پايان فصل قراردادشان تمام ميشود و برنامهاي براي آينده ندارند. بازيكنان آزاد، بهترين سوژه براي وصل شدن به تيمهاي مختلف به حساب ميآيند.

 

زلاتان ايبراهيموويچ

با كلي سر و صدا راهي اولدترافورد شد. گفته بود ميخواهد خداي منچستريونايتد باشد. در ابتداي فصل آنطور كه بايد بازي نميكرد و عملكردش تحت تأثير نمايشهاي ضعيف يونايتد بود. با اين حال او و شياطين سرخ با هم جان گرفتند و گلهاي ايبرا يكي پس از ديگري از راه رسيد. زلاتان با يونايتد قراردادي يكساله امضا كرده بود و با پايان فصل همكاري دو طرف به اتمام ميرسد. مورينيو در صحبتهايش بارها عنوان كرده ميخواهد يك سال ديگر با مهاجم 35 سالهاش كار كند. زدن 26 گل در 38 بازي باعث شده شياطين پيشنهاد جديدي به ايبرا ارائه كنند اما او هنوز هيچ توافق ضمني با مديران باشگاه نكرده و منتظر اتمام فصل است تا با بررسي همه جوانب، بهترين تصميم را بگيرد.

 

فرناندو تورس

با آمدن كوين گاميرو به اتلتيكومادريد ديگر تضميني براي بازي كردن فرناندو تورس به عنوان بازيكن ثابت وجود نداشت. به ويژه آنكه گاميرو و گريزمان زوج خوبي را تشكيل دادند. با اين حال النينو هر زمان كه به زمين مسابقه ميآيد به تيمش كمك ميكند و بهترين نمايش خود را ارائه ميدهد. نقطه قوت تورس اين است كه از قدرت تمامكنندگي بالايي برخوردار ميباشد و راه گلزني را خوب بلد است. قرارداد اين مهاجم 32 ساله با شروع تابستان تمام ميشود و معلوم نيست همچنان انتخاب دوم ديگو سيمئونه باقي بماند. گفته ميشود اگر اتلتيكو با تورس قطع همكاري كند، چين يكي از مقصدهاي احتمالي او خواهد بود.

 

پهپه

با بالا رفتن سنش از تركيب اصلي رئالمادريد فاصله گرفت تا زينالدين زيدان از او و رافائل واران به طور چرخشي استفاده كند. سال 2007 بود كه اين مدافع پرتغالي از پورتو به مادريد آمد و اكنون بعد از گذشت 10 سال به نظر ميرسد كمكم بايد دنبال تيم ديگري براي خود باشد. هرچند كه باشگاه چنين موضعي در قبال مدافعش اتخاذ نكرده اما هيچ بعيد نيست درصورت جذب يك مدافع خوب، قيد تمديد قرارداد پهپه را بزنند. طبيعتاً با سن و سالي كه پهپه دارد خيلي سخت است كه به تيمهاي درجه يك لينك شود. شايد آينده اين بازيكن 34 ساله هم در فاصله يك سال مانده به جام جهاني 2018، در چين رقم بخورد.

 

تياگو موتا

اگر اوناي امري بتواند رؤياي مالكان قطري پاريسنژرمن مبني بر فتح ليگ قهرمانان اروپا را برآورده سازد، آن وقت تياگو موتا براي سومين بار در سه كشور مختلف به جام نقرهاي بوسه ميزند. هافبك سابق تيمهاي بارسلونا و اينترميلان، پس از 5 فصل حضور در پاريس قراردادش را تمامشده ميبيند. با توجه به اينكه باشگاه پاريسي هنوز هيچ پيشنهادي براي ادامه همكاري با موتا ارائه نكرده، به نظر ميرسد اين بازيكن 34 ساله بايد از حالا نيمنگاهي به تيم جديدش داشته باشد.

 

سالومون كالو

6 سال در چلسي بازي كرد اما هرگز نتوانست در اين مدت طولاني به جايگاه ثابتي دست پيدا كند. سالومون اما به هرتابرلين رفت و به يكي از تأثيرگذارترين مهاجمان بوندسليگا تبديل شد. كالو قبل از اينكه به آلمان برود، در ليگ يك فرانسه براي ليل بازي كرد و آمار 34 گل و 11 پاس گل در 79 بازي را از خود به جا گذاشت. او 81 بازي هم براي هرتابرلين انجام داد و 29 بار گلزني كرد. كالو با 30 سال سن همچنان فرصت زيادي براي بازي در سطح اول فوتبال اروپا دارد و درصورت جدايي از هرتا ميتواند به تيمهاي بزرگتر نيز فكر كند.

 

كيسوكه هوندا

تا قبل از روي كار آمدن وينچنزو مونتلا به عنوان سرمربي ميلان، يكي از مهرههاي اصلي روسونري بود و بعضاً گلهاي حساسي هم به ثمر ميرساند. با شروع عصر مونتلا، كمكم كيسوكه هوندا از تركيب ميلان كنار رفت و به يك نيمكتنشين صرف تبديل شد. اوضاع تا جايي پيش رفت كه او در اين فصل فقط 6 بار فرصت بازي پيدا كرد. اين يعني احتمال ادامه همكاري مليپوش ژاپن با ميلانيها صفر است. بازيكن سابق زسكا مسكو كم مشتري ندارد، فقط بايد تا پايان فصل صبر كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی