نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهارنظر علیرضا منصوریان در مورد اینكه چرا بازیكنان استقلال باید برای سپری كردن دوران سربازی خود به تیم تراكتورسازی بروند باعث به وجود آمدن یك درگیری و اختلاف بزرگ بین دو باشگاه استقلال و تراكتور شد. دعوایی كه نه سری دارد و ته!

پشت هر حرف و بهخصوص دعوایی یك دلیل خوابیده اما هرچه فكر میكنیم این دعوای زرگری و بهتر است بگوییم بیخودی فقط استقلال را متضرر میكند و بس.

استقلال پنجشنبه این هفته یك بازی سخت برابر سایپا دارد و 5 روز بعدش هم باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف لوكوموتیو تاشكند برود. طبیعی است كه این مسائل حاشیهای بیشتر از تراكتورسازان، استقلالیها را دچار مشكل میكند. تراكتورسازی كه نه آسیایی است و نه دغدغه آسیا دارد. البته این حرف منصوریان را هم مسئولان تراكتورسازی بیپاسخ نگذاشتند و ذوالفقاری، سرپرست این تیم، با مصاحبهای تند جواب اظهارات منصوریان را داد. مصاحبهای كه نشان داد آن طرف هم بدون فكر كردن بعضاً اظهارنظرهایی بیان میشود كه هیچ تفكری پشت آن نیست. انگار در این دو باشگاهی كه میلیاردها تومان هزینه خرید بازیكن میشود یك اتاق فكر وجود ندارد كه بخواهد جلوی این قبیل ادبیات و بیانیهها را بگیرد؟ شما به بیانیه باشگاه استقلال توجه كنید؟ ادبیاتی كه در این بیانیه به كار برده شده واژه فرهنگی را عملاً از این باشگاه فاصله داده. نان بازوتو بخور و سرباز فلان كس هستی و... واقعاً زیبنده باشگاه استقلال نیست. بهتر است منصوریان كه با رنج و مشقت فراوان تیمش را از بحران خارج كرد و با یك مشت جوان جویای نام خودش را به عنوان یك مربی بزرگ در جدول ردهبندی قرار داد این آبی كه ریخته است را به هر شكلی جمع كند.

فرض اینكه بیانیه باشگاه تراكتورسازی هم آمد و بعدش هم دوباره چهار نفر علیه هم مصاحبه كردند. نتیجه درگیری برانكو و كیروش چه بوده؟ این هم مثل همان. از لج و لجبازی دو طرف فقط فوتبال ما متضرر میشود و شك نداشته باشید این دعوای بیاساس باشگاه استقلال و تراكتور هم باید توسط بزرگترها كنترل شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی