۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تكلیف قهرمان لیگ برتر ووشو، جام ستارگان با مرحله نیمه‌نهایی و نهایی روشن می‌شود. در این فصل 9 تیم حضور داشتند كه در دو گروه به صورت رفت و برگشت مسابقه دادند كه از گروه یك پارس جنوبی و پاس قوامین و از گروه دو دانشگاه آزاد و شهرداری دامغان به نیمه‌نهایی رسیدند اما در ایستگاه آخر فردا در مرحله نیمه‌نهایی، اول پارس جنوبی مدافع قهرمانی، به مصاف شهرداری دامغان می‌رود. با نمایش قدرت شاگردان حسین اوجاقی در لیگ به نظر نمی‌رسد آنها برای صعود به فینال كار سختی داشته باشند.

مدعيان به دنبال قهرمانی

به گزارش خبرورزشی اوجاقی، سرمربی پارس جنوبی، درباره بازی فردا میگوید: «برای پیروزی مقابل شهرداری دامغان همه تلاش خود را به كار میگیریم تا با صعود به فینال، قهرمانی دور قبل را تكرار كنیم. چون علاوه بر توانایی ووشوكاران پارس جنوبی، برنامهریزی دقیق كادر فنی و حمایت مدیران از ما توقع قهرمانی دارند و ما هم تمام توان خود را برای رسیدن به این مهم به كار بستهایم.»

در دومین دیدار مرحله نیمهنهایی، دانشگاه آزاد كه سالهای اخیر همواره با هدایت علی اسفندیاری یكی از مدعیان بوده، رقابت سختی با پاس قوامین دارد.

در رقابتهای نوبت عصر، پیكارهای ردهبندی و فینال برگزار میشود تا سه تیم برتر لیگ برتر جام ستارگان مشخص شوند.

علی اسفندیاری، سرمربی دانشگاه آزاد، درباره بازی تیمش میگوید: «شرایط سانداكاران تیممان از نظر فنی ایدهآل است. همه تمركزمان را روی بازی حساس نیمهنهایی مقابل پاس قوامین گذاشتهایم. اگر بتوانیم این بازی را پیروز شویم، میتوانیم در فینال هم نتیجه بگیریم.»

اسفندیاری به جوانی بازیكنان دانشگاه آزاد اشاره میكند: «امسال از نیروهای جوان استفاده كردیم با این حال اصلاً از قهرمانی ناامید نیستیم. سه بازیكن جوان ما در انتخابی دانشجویان تواناییهایشان را نشان دادند و قهرمان شدند. بزرگترین مشكل بازیكنان ما كمتجربگی است اما آنها توانایی شگفتیسازی را دارند. امیدوارم با نمایش پرقدرت در نیمهنهایی و فینال، نوار قهرمانی پارس جنوبی را قطع كنیم.»

سرمربی دانشگاه آزاد به آخرین وضعیت سجاد عباسی، بازیكن ملیپوش تیمش، اشاره میكند: «سجاد عباسی بعد از آسیبدیدگی شرایط بسیار خوبی دارد. او تمریناتش را انجام میدهد و خیلی سرحال و آماده است تا در نیمهنهایی برای ما به میدان برود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی