نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که استقلالی‌ها در صفحات مجازی مدعی شده‌اند که پرسپولیس با تبانی علی دایی که ایمان مبعلی را بیرون کشید، مقابل نفت به برتری رسید، گفت: واقعا کسانی که این حرف را می‌زنند، باید خجالت بکشند. آنها به شخص بزرگ فوتبال ایران یعنی علی دایی تهمت می‌زنند. همه می‌دانند که او چه بازیکن و مربی بوده و از همه در دنیا بیشتر دوست دارد، برنده باشد. شخصیت او طوری است که حتی به برادر تنی‌اش هم باج نمی‌دهد.

حمله غیرمنتظره برانکو به استقلال

به گزارش خبرورزشی  برانکو خاطرنشان کرد: دایی این همه افتخار و قهرمانی در عمر ورزشیاش داشته و مطمئن هستم که او همیشه میخواهد ببرد. آنهایی که این حرف را میزنند، قصد دارند برد ما را تضعیف کنند. توجهی ندارم که استقلال چطور با پنالتی که مشکلدار بود، یک امتیاز مقابل سیاهجامگان کسب کرد. مشکل من نیست که چرا آنها نتوانستند سیاهجامگان را شکست دهند.

برانکو افزود: متأسفم که آنها توهین کرده و علی دایی را تحقیر میکنند. آنها میخواهند برد ما را بیارزش کنند. کارت قرمز نفت به دلیل کمتجربگی دروازهبانش بود، نه اینکه بخواهد عمدا با دست بزند. اگر او این کار را نمیکرد، علیپور گل میزد. در خیلی از مسابقات چنین اتفاقی پیش میآید. به همین خاطر است که همیشه سه دروازهبان داریم که اگر چنین اتفاقی افتاد و دروازهبان دوم هم مصدوم شد، بتوانیم از دروازهبان سوم استفاده کنیم. بزرگی علی دایی در فوتبال ایران را همه میدانند و اینکه به چه افتخاراتی رسیده است. متاسفانه چنین آدم پرافتخاری را مسئلهدار میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی