۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روز ماهیگیری در رودخانه‌ای ماهی می‌گرفت. او تورهای خود را درست در میان جریان آب از یک ساحل به ساحل دیگر نهاد. سنگی را هم به ریسمانی بست و آب را با آن به هم می‌زد تا ماهیان در حال شنا سوراخ‌های تور را نبینند و بر اثر آلودگی آب، راه خود را پیدا نکنند و در تور گرفتار شوند.

پیغام مهم فدراسیون فوتبال به دلالان درباره کارلوس کی‌روش

به گزارش خبرورزشی، یکی از ساکنان آن محل او را دید و گفت: ای مرد ماهیگیر چرا آب را گل میکنی؟ این آب آشامیدنی ماست و با این کار تو آلوده میشود! ماهیگیر هم جواب داد: من چهکار کنم؟ من هم میخواهم ماهی بگیرم تا از گرسنگی نمیرم، پس باید آب گلآلود شود تا ماهیان به دام بیفتند و...

دلالانی که میخواستند از آب گلآلود ماهی بگیرند!

از وقتی درگیری کارلوس کیروش و برانکو در رسانهها بالا گرفت و مرد پرتغالی 7 ملیپوش پرسپولیس و دستیارانش را از اردوی امارات اخراج کرد دلالان محترم (!) دست به کار شدند. این دوستان که آب را گلآلود میکنند تا شکم خود و 7 نسل خود را سیر کنند ضمن دامن زدن به مشکلات کیروش و رواج دادن شایعه جدایی این مربی پرتغالی تلاش کردند به فدراسیون فوتبال هم نزدیک شوند. این دوستان همه رقم مربی به فدراسیون فوتبال و نزدیکان آن معرفی کردند. از سرمربی بیکار ایتالیایی بگیرید تا هلندی بازنشسته و برزیلی اخراجی از حاشیه خلیجفارس و... بلکه بتوانند پورسانت تپلی (!) به جیب بزنند اما موفق نشدند.

جواب رد فدراسیون به دلالان: از کیروش بهتر نداریم!

نتایج خوب تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و صدرنشینی در گروه A آسیا و نخوردن حتی یک گل در این رقابتها یا هر عامل دیگر باعث شد فدراسیون در این مقطع منطقی و عاقلانه به دلالان جواب رد بدهد.

شنیدیم رئیس فدراسیون به یک واسطه که مربی بزرگی با اسمی دهانپرکن معرفی کرده، گفته است: همه کره زمین را هم بگردید مربی خارجی بهتر از کارلوس کیروش برای تیم ملی ایران پیدا نمیکنید و ما میخواهیم او را حفظ کنیم.

برانکو هم وتو شد!

شنیدیم یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال بدش نمیآمد برانکو سرمربی تیم ملی شود و اتفاقاً همین پیشنهاد را هم مطرح کرد که وتو شد! مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، قاطعانه ایستاد تا کارلوس کیروش کماکان سرمربی تیم ملی بماند و توجهی هم به شایعات مختلف نکرد.

آشتیکنان و انصراف آفریقای جنوبی  از جذب کیروش

یکی از کشورهایی که میخواست از آب گلآلود ماهی بگیرد آفریقای جنوبی بود. مسئولان فدراسیون این کشور با وجود تکذیب اولیه و بنا بر ادعای سایت اسپورت 24 و سایر رسانههای آفریقای جنوبی به خاطر کارلوس کیروش مدتها صبر کردند اما در نهایت مرد پرتغالی تصمیم گرفت در ایران بماند. همین تصمیم باعث شد آفریقای جنوبی قید کارلوس کیروش را زده و دنبال جذب گزینه دیگری باشد.

توضیح ضروری؛ با تمام ایراد و انتقاداتی که به فدراسیون مهدی تاج وارد است اما همین یک کار و حفظ کارلوس کیروش میتواند نمره مثبتی در کارنامه فدراسیون فوتبال کشورمان باشد، فدراسیونی که حداقل در این مقطع اجازه نداد دلالان با گلآلود کردن آب، ماهی درشت صید کنند و پول کلانی به جیب بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی