۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود فعلاً ارنستو والورده شانس بیشتری از دیگر گزینه‌های مربیگری بارسلونا برای هدایت آبی‌اناری‌ها دارد.

آخرین وضعیت گزینه‌های مربیگری بارسلونا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، پس از اينكه لوئيس انريكه، سرمربي بارسلونا، رسماً اعلام كرد فصل آينده در جمع آبيواناريها نخواهد بود گمانهزنيها درباره نيمكت اين تيم شروع شد. از بين گزينههاي معرفي شده نام خورخه سمپائولي، رونالدو كومان، اوزه بيو، ارنستو والورده و آرسن ونگر به چشم ميخورد اما در نهايت چه كسي سكان هدايت تيم كاتالاني را به عهده گرفت؟ گيوم بلگه، كارشناس اسپانيايي شبكه اسكاي اسپورت كه هميشه اطلاعات محرمانه از تيمهاي رئال و بارسلونا دارد و در توئيتر از طرفداران زيادي برخوردار است، اظهارات جالبي در خصوص شرايط بلوگرانا مطرح كرده است. اطلاعاتي كه بلگه داده شايد پازلهاي ناقص نيمكت بارسلونا را تكميل كند.

 

چرا انريكه خبر جدايياش را اعلام كرد؟

انريكه گفت در زمان پيشفصل هم به باشگاه اعلام كرد كه در فكر خداحافظي است اما دو طرف تصميم گرفتند كه ببينند شرايط در طول فصل چطور پيش ميرود. شرايط دشواري كه پياسجي براي بارسلونا رقم زد بهترين زمان براي اعلام اين تصميم بود. انريكه نميخواست مردم فكر كنند كه تصميمش به خاطر حذف از ليگ قهرمانان اروپا بوده است. بنابراين بعد از برد مقابل خيخون جدايياش را تأييد كرد.

 

نقش مسي در جدايي انريكه

گزارش شده كه ليونل مسي در جدايي انريكه از بارسلونا نقش اساسي داشته اما اين چرت و پرت است. او در هيچ تصميمي نميتواند نقش داشته باشد.

 

گزينه مناسب هدايت بارسلونا

اين به ملاكهايي برميگردد كه باشگاه دنبالش خواهد بود و خب اين خيلي مشخص است. آنها اول از همه كسي را ميخواهند كه باشگاه را خوب بشناسد، در اين تيم بازي كرده باشد و به خوبي شرايط اينجا را درك كند. سپس آنها كسي را ميخواهند كه ستارگان تيم را مديريت كند و ميانگين سني بازيكنان را كاهش دهد. آنها همچنين دنبال گزينهاي هستند كه بتواند رسانهها را مديريت كند.

 

ليست نهايي

ارنستو والورده، سرمربي بيلبائو كه پايان فصل قراردادش تمام ميشود، در اولويت است، حتي جلوتر از سمپائولي. هردو اينها گزينههاي مورد علاقه باشگاه هستند. والورده اولويت دارد چون كاري كه با بيلبائو كرده شگفتانگيز بوده است. درباره شخصيت سمپائولي اما ترديد وجود دارد.

 

ديگر گزينهها

به جز والورده و سمپائولي گزينههاي ديگري همچون لورن بلان، كارلوس اونزوئه، رونالدو كومان، فرانك دي بوئر، يورگن كلوپ و توماس توخل وجود دارند. هرچند كه بارسلونا اول از همه با والورده صحبت خواهد كرد.

 

پوچتينو نه

ترديدي وجود ندارد كه پوچتينو يكي از بهترين مربيان دنياست. او مربي سطح بالايي است اما طرفداران زيادي در نوكمپ ندارد. به اين خاطر گفتم والورده چون فاكتورهايي كه باشگاه ميخواهد را دارد. آنها كسي را ميخواهند كه قبلاً در باشگاه بوده باشد و اين مزيت والورده نسبت به سرمربي تاتنهام است.

 

رونالد كومان

سرمربي اورتون هم در بين گزينهها حضور دارد و نامش مطرح شده است. احساس ميكنم كارنامه مربيگري او در سالهاي اخير به اندازه كافي شايسته نيمكت بارسلونا نبوده است. اگر او در ليگهاي بزرگ جام به دست ميآورد، اگر با اورتون قهرمان ميشد و با والنسيا بهتر كار ميكرد آن وقت قرار نگرفتن نامش در بين گزينههاي نهايي تعجب داشت.

 

شانس ونگر

به نظرم بارسلونا از كار شگفتانگيزي كه ونگر در آرسنال انجام داد به طور كامل خبر ندارد. آنها فقط نتايج و عناوين را ميبينند و به اين خاطر ونگر را از ليست خارج كردهاند. زمان او براي پذيرفتن هدايت بارسلونا گذشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی