نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سپاهان دربی اصفهان را دو بر یک به سود خود پایان برد تا بر ناکامی های هفته های اخیر خود خط بطان بکشد ونگاه امیدوارانه ای به هفته های پیش رو داشته باشد.

مربی سپاهان: این بار منطقی تر از همیشه بازی کردیم

به گزارش خبر ورزشی، حسام فتاحی مربی جوان سپاهان در مورد دربی اصفهان می گوید: این بار منطقی تر از همیشه بازی کردیم و خوشبختانه جدا از دو گلی که به ثمر رساندیم صاحب موقعیت های دیگری هم برای گلزنی شدیم که نتوانستیم از آنها بهره ببریم. با این حال پیروزی در دربی اصفهان با نتیجه دو بر یک نتیجه ارزشمند برای ما بود. 

دستیار عبدالله ویسی در خصوص امتیازات از دست رفته و اینکه تیم دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد، گفت: بودجه تیم به نسبت گذشته کاهش پیدا کرده و تیم جوان شده. طبیعتا این تیم نیاز به زمان دارد که شکل بگیرد و در مسیر قهرمانی گام بر دارد. پیش تر دیده بودیم امیر قلعه نویی بعد از حضور در استقلال برای قهرمان کردن این تیم فرصت سه ساله خواست و این فصل هم چنین انتظاری را علیرضا منصوریان از باشگاه استقلال داشت. سپاهان این فصل با تغییراتی در ترکیب مواجه شد و طبیعی است برای تبدیل شدن به یک تیم خوب با نفرات جدید نیاز به زمان دارد و من شک ندارم این تیمی که ساخته شده در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. 

حسام فتاحی در خصوص اعتراضات طرفداران سپاهان در بازی های گذشته و هم چنین واکنش عبدالله ویسی گفت: من خودم سال های سال بازیکن تیم سپاهان بودم و پدرم نیز بازیکن قبلی این تیم بوده. طرفداران سپاهان به قهرمانی های این تیم در لیگ برتر و جام حذفی عادت کرده اند و دوست دارند تیم همیشه در مسیر قهرمانی باشد و در نهایت قهرمان شود. این خیلی خوب است که انتظارات هواداران از تیم بالاست اما باید برای هواداران سپاهان مهم تر از همه چیز و هر کس باید تیم باشد و از هم مهمتر گاهی اوقات طرفداری یعنی صبر و یعنی حمایت در روزهای بحرانی. آینده این تیم به اعتقاد من روشن است و اگر از این تیم حمایت شود من شک ندارم که انتظارات هواداران بر آورده خواهد شد. همیشه نتایج در آرامش به دست می آید. عبدالله ویسی هم هواداران سپاهان را دوست دارد و نمی توانیم کتمان کنیم او جلوتر از همه دوست دارد این تیم را در لیگ برتر قهرمان کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی