نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز پرسپولیس با حضور کودکان بی‌سرپرست برگزار شد و هواداران نیز لقب جدید برای شماره ۷ تیم‌شان در نظر گرفتند.

SR7 لقب جدید رفیعی

به گزارش خبرورزشی تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز پنجشنبه هفته جاری مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* بازیکنان پرسپولیس از ساعت 11 امروز در محل تمرین حاضر شدند و به مدت 40 دقیقه در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند.

* سرخپوشان در حاشیه تمرین در طرح حمایتی زنان سرپرست خانوار و کودکان ایتام شرکت کردند و  با تعدادی از این کودکان که در تمرین حضور پیدا کرده بودند عکس یادگاری  انداختند.

* بازیکنان پرسپولیس از ساعت 11:40 وارد زمین تمرین شدند و ابتدا زیر نظر مارکو مربی بدنساز به حرکات کششی و نرمشی و گرم کردن پرداختند و سپس زیر نظر برانکو به دو گروه تقسیم شدند و به شکل مربعیشکل کار با توپ و کارهای ترکیبی را مرور کردند. در ادامه بازیکنان پرسپولیس در یکی از دروازهها سانتر از جناحین و زدن ضربه سمت دروازه را تمرین کردند و در پایان نیز سرخپوشان به فوتبال درونتیمی روی آوردند. 

* هواداران حاضر در ورزشگاه که تعدادشان به 200 نفر میرسید با تشویق اعضای تیم لقب جدیدی را برای سروش رفیعی در نظر گرفتند. CR7 لقب در نظر گرفته شده برای شماره 7 پرسپولیس بود. CR7 نام اختصاری کریس رونالدو است.

* رامین رضاییان که به خاطر مورد انضباطی از تمرینات پرسپولیس کنار گذاشته شده تنها غایب تمرین امروز سرخپوشان بود. این در حالی بود که هواداران در جریان تمرین همه نفرات تیم به غیر رضاییان را مورد تشویق قرار دادند.

*  ربیعخواه، مسلمان و امیری با رفع مصدومیت در تمرین گروهی شرکت کردند تا مشکلی برای همراهی تیمشان در بازی با استقلال خوزستان نداشته باشند.

* تمرین فردا و روز پنجشنبه پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی