۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب در ایتالیا رئال آماده است تا جشن صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد.

ناپولی – رئال‌مادريد‌؛ پايان فيلم مردان سن‌پائولو

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رئاليها با وجود اينكه در بازي رفت موفق شدند گل خورده را جبران كنند و با برتري 3 بر يك بازي را به پايان برسانند اما در ورزشگاه سنپائولو برابر رقيبي سرسخت همچون ناپولي قرار خواهند گرفت.

 

ناپولي؛ رؤياي پارتنوپي ناتمام ميماند؟

پيش از ديدار رفت اسطوره ناپولي ديگو مارادونا و مالك تيم اورليو ديلورنتيس مدعي شدند ميتوانند رئال را از پيشرو بردارند. با گل زودهنگام اينسينيه به نظر ميرسيد حرف آنها به كرسي بنشيند اما رئاليها با 3 گل جبران كردند تا تحقق رؤيا براي شاگردان ساري سختتر شود. اگرچه زدن 2 گل در خانه نبايد كار دشواري باشد اما حريفشان رئال است با كولهباري از تجربه در ليگ قهرمانان. ناپولي در هفتهاي كه گذشت موفق شد در سري A رم را شكست دهد و با آمادگي كامل در ورزشگاه سنپائولو از كهكشانيها پذيرايي خواهد كرد. بايد ديد آيا امشب شگفتي رقم خواهد خورد يا سناريوي فيلم باشگاه متعلق به شركت فيلمسازي «فيلمارو» تلخ نوشته خواهد شد؟

 

رئالمادريد؛ در آرزوي تكرار قهرماني

زينالدين زيدان به خوبي ميداند با وجود پيروزي در بازي رفت نبايد ناپولي را در خانهاش دستكم بگيرند. تيمي كه در فاز تهاجمي با داشتن بهترين ركورد گلزني سري A خطرناك است و رئالي كه اخيراً در فاز دفاعي متزلزل نشان داده. همين دو مورد باعث ميشود تا صعود رئال را حتمي ندانيم. امشب بازي پرافت و خيزي را شاهد خواهيم بود كه ناپولي براي فرار از حذف به سيم آخر خواهد زد اما ستارههاي خط حمله تيمِ زيدان هم تشنه گلزني هستند. دادن صدر به بارسلونا (با يك بازي كمتر) در لاليگا هم باعث شده تا در تمامي ديدارها رئاليها براي پيروز شدن و جبران انگيزه داشته باشند. زيدان كه در فصل اول حضورش روي نيمكت رئال قهرماني ليگ قهرمانان را تجربه كرد ميخواهد ركوردي بزند كه نظير نداشته؛ دو فصل ابتدايي و دو قهرماني ليگ قهرمانان.

 

مصدومان و محرومان

دريس مرتنس ستاره بلژيكي ناپولي آسيب ديده اما به احتمال زياد به بازي امشب خواهد رسيد. رافائل واران تنها مصدوم رئاليها براي نبرد ايتالياست.

 

آخرين جدال

بازي رفت دو تيم با برتري 3 بر يك رئال تمام شد. براي مادريديها بنزما، كروس و كاسميرو گل زدند و تنها گل ناپولي را اينسينيه به ثمر رساند.

 

آمار بازي

صفر) ناپولي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان در خانه بدون شكست بود و 2 برد و يك تساوي كسب كرد.

2) رئاليها در 7 ديدار آخرشان در ليگ قهرمانان اروپا حداقل 2 گل زدهاند.

صفر) ناپولي تا به حال در ليگ قهرمانان از مرحله يكهشتم نهايي فراتر نرفته است.

11) رئالمادريد در 11 بازي آخرش در ليگ قهرمانان شكست نخورده است.

523) كريس رونالدو 523 دقيقه است كه در ليگ قهرمانان اروپا گل نزده.

 

تركيب احتمالي دو تيم

ناپولي: رينا، هيساي، آلبيول، كوليبالي، غلام، زيلينسكي، جورجينيو، همشيك، كايخون، اينسينيه و مرتنس

رئالمادريد: ناواس، كارواخال، راموس، پهپه، مارسلو، كروس، كاسميرو، مودريچ، بيل، رونالدو و بنزما

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی