نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایمان مبعلی این فصل یكی از بهترین‌های تیمش بوده است. او در بازی با پرسپولیس خیلی انگیزه داشت تا یكی از بهترین بازی‌هایش را انجام دهد اما به خاطر اخراج زودهنگام دروازه‌بان تیمش، خیلی زود تعویض شد و بیرون آمد.

مبعلی: حق با علی دایی بود ولی ناراحت شدم

به گزارش خبرورزشی، در خبرها آمده بود ایمان بعد از این تعویض زودهنگام با ناراحتی راهی رختكن شد. در همین خصوص با مبعلی تماس گرفتیم كه به خبرورزشی اینچنین گفت:

  ایمان صدایت گرفته است، هنوز از اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس ناراحتی یا سرماخوردهای؟

نه ناراحت نیستم. صدایم قبل از بازی با پرسپولیس به خاطر سرماخوردگی و آلرژی گرفته بود و متأسفانه هنوز خوب نشده است.

  در خصوص بازی با پرسپولیس و اتفاقات عجیب در این بازی صحبت میكنی؟

10 نفره بازی كردن جلوی تیم ته جدولی هم خیلی سخت است، چه برسد به پرسپولیس كه صدرنشین است و یكی از بهترینهای لیگ. آن اخراج كار را برای ما سخت كرد و نتوانستیم آنطوری كه میخواستیم، بازی كنیم و نتیجه بگیریم.

  این اخراج برای تو هم خوشایند نبود و خیلی زود بیرون رفتی.

واقعیتش این است كه وقتی تابلوی تعویض را دیدم، شوكه شدم و تعجب كردم. قطعاً وقتی گلر اخراج میشود، سرمربی مجبور است یك بازیكن را بیرون بكشد و به جای آن دروازهبان بیاورد. این بار هم قرعه به نام من افتاد و علی دایی در آن لحظه تشخیص داد من را بیرون بكشد.

  در خصوص ناراحتیات هم توضیح میدهی؟

بازیكنی كه در دقیقه 5 یا 6 تعویض شود و ناراحت نشود، بازیكن نیست و به دنبال فوتبال بازی كردن نیست. پس هر بازیكن دیگری هم جای من بود، از این تعویض ناراحت میشد. ضمن اینكه بازی كردن آن هم جلوی پرسپولیس و استقلال برای هر بازیكنی مهم است. میخواستم در زمین باشم و به تیم كمك كنم اما زود تعویض شدم.

  پس برای همین ناراحتی به رختكن رفتی؟

خیر. آنقدر ناراحت بودم و به اصطلاح گُر گرفته بودم كه اگر به رختكن نمیرفتم و دوش نمیگرفتم، شاید سكته میكردم! رفتم رختكن دوش گرفتم و برگشتم روی نیمكت نشستم. گزارشگر بازی هم فكر كرد به نشانه اعتراض به رختكن رفتم در صورتی كه اینطور نبود و همه حاضران در ورزشگاه دیدند خیلی زود و بعد از گرفتن دوش برگشتم و روی نیمكت تیم نشستم.

  یعنی صحبتهای خلیلی در آن لحظه در رختكن روی بازگشت تو به نیمكت تأثیرگذار نبود؟

آقامحسن آمد سمت من و گفت برگرد روی نیمكت. به ایشان توضیح دادم دوش میگیرم و برمیگردم و همین كار را هم كردم. اگر میخواستم اعتراضی داشته باشم، بین دو نیمه به رختكن نمیرفتم و با بازیكنان صحبت نمیكردم. من بازیكن حرفهای هستم و میدانم مربی در آن لحظه باید یكی را بیرون بكشد. باز هم تأكید میكنم ناراحت بودم ولی اعتراضی به این تعویض نداشتم.

  نفت با این شكست حالا باید دنبال سهمیه آسیا در فینال جامحذفی باشد؟

ما سعی میكنیم در لیگ جزو 4 تیم برتر باشیم. جامحذفی هم كه بهترین و كوتاهترین راه برای رسیدن به آسیاست و ما حالا در فینال آن هستیم. میخواهیم فعلاً در لیگ خوب نتیجه بگیریم و بعد از آن هم به قهرمانی در جامحذفی فكر خواهیم كرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی