نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن زمانی در واکنش به اظهارات امروز علیرضا منصوریان درباره اینکه گفته می شود بازیکنان استقلال به خاطر حرف های او تمرین نکرده اند اظهار داشت:طبق گزارشی که ذی حساب باشگاه و مدیرعامل باشگاه در جلسه هیات مدیره اعلام کرده بود تمام بازیکنان 50 درصد گرفته اند و بعضی از افراد حتی بیش از این مبلغ بوده است. من نمی دانم باشگاه چه کار دیگری باید انجام می داد. اولین بار است که پرداختی ها اینقدر خوب بوده و تعطیلی تمرینات به هیچ وجه قابل قبول نیست.

پاسخ مرد جنجالی استقلال به منصوریان

به گزارش خبرورزشی، وی درباره اینکه بازیکنان استقلال گفته اند 50 درصد دریافتی نداشته اند و اینکه هیات مدیره استقلال چه راهکاری برای رفع این مشکلات دارد بیان داشت: من فکر می کنم این مساله به خاطر نتایج خوب استقلال بوده است که این برنامه را برای این تیم پیاده کردند. بازیکن وقتی قرارداد می بندد باید به مفاد آن پایبند باشد. در قرارداد آمده که وقتی بازیکنان مطالباتی دارد باید طبق بند آن عمل کند و چگونه پیگیری شود. اینکه نمی شود بازیکن به خاطر مطالباتش تمرین را تعطیل کند. اینگونه باشد که دیگر سنگی رو سنگ بند نمی شود.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه با توجه به صحبت های او تمرین نکرده است خاطرنشان کرد: من گفتم بازیکنان نسبت به امسال هیچ ادعای نبایدداشته باشند.باشگاه باید مدعی بازیکنان استقلال باشد که پول گرفتند و تمرین نکردند.آنها از سفر نیامده شیرینی پیروزی بازی خارجی را به کام هواداران تلخ می کنم.با عوامل پشت قضیه تمرین نکردن بازیکنان برخورد خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد.

زمانی افزود:موضوع خانواده را نباید بیرون مطرح کرد. در عمان ما  جلسه خصوصی داشتیم. مدیرعامل جلوی بنده به تک تک اینها قول داد در اولین فرصت مبالغ را پرداخت خواهد کرد. قرار شد همه عزیزان به کار خود ادامه دهند تا مدیرعامل پیگیر باشد. هیچی نشده تمرین را تعطیل کردند و موضوع را خبری کردند. با احساسات 30 میلیون هوادار بازی شد و قطعا تا آخر پیگیر موضوع هستی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی