نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمال کامیابی‌نیا، هافبکی که هواداران پرسپولیس به او لقب گتوزو داده‌اند، از مطلبی که خبرورزشی درباره او نوشته و غیبتش را به جدایی «ماکه‌له‌له» از رئال مادرید شبیه دانست بسیار خوشحال بود.

کامیابی‌نیا: سر کوچکترین مسئله‌ای ما را محروم می‌کنند

به گزارش خبرورزشی کمال در رابطه با مسائل اخیر پرسپولیس با ما حرف زد.

گویا قبل از بازی با نفت تهران در اردوی پرسپولیس حاضر شدی و امید به بخشش داشتی اما این خواست تو محقق نشد؟
واقعاً خیلی امیدوار بودم محرومیتم را ببخشند یا حداقل آن را تعلیق کنند اما متأسفانه این گونه نشد. من از نفت تهران طلب مالی دارم اما نمیدانم چرا کمیته انضباطی به شکایت من و امثال من که تعدادمان کم هم نیست، اصلاً رسیدگی نمیکند اما سر کوچکترین مسئلهای بازیکن را محروم میکند. کمیته انضباطی باید مرا میخواست و حداقل حرفها و دلایلم را میشنید بعد تصمیم به محرومیتم میگرفت. نمیدانم چرا کمیته انضباطی با بازیکنی که داور را هل میدهد برخورد و قانون را به شکل یکسان اجرا نمیکند.

به نظر خیلی دوست داشتی مقابل تیم سابقت بازی کنی؟
کاری که من کردم یا کلمهای که به کار بردم جمله زشت یا چندان بدی نبود. بله خیلی دوست داشتم مقابل تیم سابقم هم بازی کنم چون انگیزه زیادی داشتم اما به هر حال این فرصت از من گرفته شد.

چندی پیش روزنامه خبرورزشی محرومیت تو را به جدایی ماکهلهله از رئال تشبیه کرده بود، در این رابطه چه نظری داری؟
از لطف روزنامهتان خیلی ممنونم که با مطلب زیبا و فنیتان به من روحیه دادید. خوشحالم کسانی که فوتبالی هستند نقش هافبک دفاعی را بیشتر میدانند و میفهمند هافبک دفاعی هم مانند سایر بازیکنان چقدر زحمت میکشد.

در غیاب چند بازیکن اصلیتان، فکر پیروزی بر نفت را داشتی؟
خدا را شکر که پرسپولیس ثبات بسیار خوبی پیدا کرده به نوعی که در هر حالتی برنده میشود. بازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده هم با درک متقابل، عالی کار کردند و در کنار سایر بازیکنان به قولی کار را درآوردند. نفرات نیمکتنشین ما میتوانستند در تیمهای دیگر ستاره باشند اما به خاطر عشق و علاقهشان، پرسپولیس را انتخاب کردند. شاید نمونه آنها هم ساسان انصاری باشد که در حال حاضر بهترین بازیکن فولاد است و وقتی به این تیم رفت، آن را متحول کرد.

شهاب کرمی را به عنوان بازیکن جایگزین خود مقابل نفت به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردی؟
شهاب بازی بدی ارائه نداد و در مجموع تمام تلاشش را به کار گرفت.

با او صحبت کردی؟ اصلاً فکر میکنی مانند خودت در پرسپولیس کارایی مطلوبی داشته باشد؟
من با شهاب و بقیه بازیکنانمان حرف میزنم. شهاب بازیکن خوبی است که حتماً با بازی کردن بیشتر، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

در خصوص بازی با نفت حرف بزن. اگر آن اخراج دقیقه ۴ پیش نمیآمد، قادر به پیروزی مقابل این تیم بودید؟
اگر اخراج دقیقه ۴ نبود شرایط سخت میشد و شاید کار یکجورهایی گره میخورد چه بسا که در نیمه اول هم همینطور بود اما به جهت ثبات تیمیمان باید بگویم اگر نفت ۱۰ نفره هم نمیشد قدرت پیروزی بر این تیم را داشتیم و نفت حریف این پرسپولیس نمیشد.

با اختلاف ۸ امتیازی نسبت به تراکتور و ۱۲ امتیازی نسبت به استقلال شانس قهرمانی تیمتان را تا چه اندازه میدانی؟
فاصله امتیازیمان که عالی است اما ما هنوز کاپی نگرفتیم و تا موقعی که این کاپ را نگرفتیم نمیتوانیم با قاطعیت حرف از قهرمانی بزنیم. در حال حاضر هم شرایط خیلی سخت شده چون بازیها در فاصله ۴ روز به ۴ روز انجام میشود اما همان طور که قبلاً هم گفتم اعتقاد دارم پرسپولیس ۳، ۴ هفته مانده به پایان فصل قهرمان میشود. آن موقع بعضیها به این حرف من خندیدند اما الان متوجه میشوند حرف کمال کامیابینیا خیلی جدی بود.

در خصوص رویاروییتان با استقلال خوزستان چه صبحتی داری، از پس مهار خط جلوی این تیم که در آسیا موفقترین نماینده ایران بوده، برمیآیید؟
بازی سختی با استقلال خوزستان داریم اما خیلی امیدواریم در روز پنجشنبه با یک ورزشگاه پر از هوادار، استقلال خوزستان را شکست دهیم. هواداران پرسپولیس، تنها حامی ما هستند و ما هم به عشق این هوادار، تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام میدهیم. استقلال خوزستان تیم خوب و یکدستی است که خط جلوی بسیار خوب و خطرناکی دارد اما ما جلوی این خط و این تیم را در ورزشگاه آزادی میگیریم و به موفقیتهای اخیرش خاتمه میدهیم.

اما این تیم فصل قبل قهرمانی را از پرسپولیس گرفته، انگیزهتان، حس انتقامجویی است یا...
آنها با تفاضل گل بیشتر قهرمان شدند. اصلاً حس انتقامجویی نسبت به استقلال خوزستان نداریم. حس ما بیشتر کردن فاصله با تعقیبکنندههای قهرمانی است که بتوانیم جایگاهمان را در صدر مستحکمتر کرده و با خیال راحت در بازیهای پایان فصل تلاشمان را انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی