نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب کرمی، هافبک میانی پرسپولیس در غیاب کمال کامیابی‌نیا، اولین بازی‌اش به صورت بازیکن ثابت مقابل نفت را برای پرسپولیس انجام داد.

کرمی: مقابل استقلال خوزستان نگاه انتقامی نداریم

گفتوگوی شهاب کرمی با خبرورزشی را در ادامه میخوانید: 

در رابطه با پیروزیتان چه صحبتی داری؟

بازی خیلی خوبی بود و تیم ما از همان دقیقه یک برتر از تیم نفت نشان داد. مطمئناً اگر کیفیت چمن ورزشگاه تختی خوب بود، به مراتب بازی بهتری را مقابل نفت ارائه میدادیم.

اما بعضیها معتقدند اگر نفت ۱۰ نفره نمیشد، پرسپولیس قادر به پیروزی مقابل این تیم نبود.
بالاخره هرکس میتواند نظر بدهد اما انصافاً انگیزه بازیکنان نفت با ۱۰ نفره شدن بیشتر بود و آنها حتی برای دقایقی روی دروازه ما فشار هم آوردند اما حریف تیم ما نشدند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد پرسپولیس در دور رفت، ۱۱ نفره تیم نفت را با پیروزی ۳ بر صفر شکست داده بود.

فکر میکنی در غیاب کمال کامیابینیا رضایت برانکو را جلب کردی؟
من فکر میکنم جواب این سؤالتان را باید از برانکو بگیرید اما من سعی کردم خواستههای سرمربیمان را در زمین اجرا کنم.

با بازگشت کامیابینیا و اتمام محرومیت این بازیکن، در ترکیب ثابت قرار خواهی گرفت؟
قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم بستگی به نظر برانکو دارد و من در هر حالتی تابع نظر سرمربی تیممان هستم و در تمرینات و بازیها هم نهایت تلاش و کوشش خودم را انجام میدهم.

فشردگی مسابقات به پرسپولیس لطمه نمیزند؟
به هر حال ما خودمان را برای انجام مسابقات و رقابتی سخت آماده کرده بودیم. تیم بسیار خوبی داریم و مطمئن هستم با این بازیکنان و کادر فنی کم نمیآوریم و انشاءالله با حمایت هواداران به قهرمانی میرسیم.

برای بازی مقابل استقلال خوزستانی که فصل قبل قهرمانی را از تیمتان گرفت، چه صحبتی داری؟
استقلال خوزستان در چند هفته اخیر لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا واقعاً خوب کار کرده و نتایج خوبی هم کسب کرده اما ما هم پرسپولیس هستیم و با حمایت هوادارانمان در ورزشگاه آزادی سعی میکنیم با دست پر میدان را ترک کرده و با کسب ۳ امتیاز باز هم فاصلهمان را با بقیه رقیبانمان بیشتر کنیم. برای بازی با استقلال خوزستان هم اصلاً حس انتقامی نداریم بلکه فقط مقابلمان را نگاه میکنیم.

از بازی در کنار دو هافبک دیگر پرسپولیس، سروش و محسن مسلمان که جزو تکنیکیترین بازیکنان تیمتان هستند، چه حسی داری؟
من با محسن مسلمان و سروش رفیعی چند سال در تیم امید و فولاد همبازی بودم. این حرفها را زدم که بگویم شناخت کامل و درک متقابل از بازی در کنار یکدیگر داریم و خوشحالم که این بار در پرسپولیس هم کنار این دو هافبک خوب هستم و انشاءالله در پرسپولیس هم آن روزهای خوب گذشته را تکرار خواهیم کرد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی