نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای نسل من، محرمی همیشه مجتبی است. دفاع چپ بی‌نظیر و بی‌مانند فوتبال ایران كه در پرسپولیس و تیم ملی بی‌جانشین بود و ستاره‌ترین ستاره دوران خودش! شماره 8 افسانه‌ای سرخ‌ها با همه حواشی ریز و درشتی كه اطرافش بود، اسطوره شد و هنوز هم بهترین بك چپ تاریخ فوتبال ما محسوب می‌شود.

مجتبی با لباس فرشاد!

به گزارش خبرورزشی حالا به فاصله 20 سال از خداحافظی مجتبی، محرمی جدیدی عیان شده است. صادقِ جوان در ابتدا چندان چشمنواز نبود اما نمایشهای درخشانش در هفتههای گذشته همه توجهات را به سمت او معطوف كرده و محرمی تازهنفس سرخها مسیری را طی میكند كه سالها قبل هم نامش در سمت مقابل خط دفاعی تا انتهایش رفت و بهترین بازیكن آسیا شد.

صدالبته محرمی جوان كه با پیراهن شماره 17 (پیراهن همیشگی فرشاد پیوس) مشغول تجربهاندوزی و تمرین ستاره شده است هنوز باید راهی طولانی را طی كند و برای رسیدن به آنچه مجتبی سالها پیش رسید، سالها تلاش و تمرین را پیش رو دارد اما به هر حال عملكرد او در چند بازی گذشته تا جایی دلپذیر بوده كه برانكو را برای حذف رضاییان و دادن جایگاه او به صادق مجاب كرده است. صادق محرمی اگر همچنان سر به زیر و آرام فقط به «فوتبال» فكر كند و اسیر حاشیههای همیشگی نشود، آیندهای روشن پیش رویش است و میتواند جناح راست پرسپولیس را تا سالها «گارانتی» كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی