۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم بایرن و رئال باز هم با نتایج مشابه بازی رفت موفق به شکست رقبا شدند.

تکرار نتایج رفت برای بایرن و رئال

تیمهای رئال مادرید و بایرنمونیخ با تکمیل برتری بازی رفت در پایان بازیهای دور برگشت مرحله یکهشتمنهایی لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یکچهارمنهایی این رقابتها راه یافتند.

 

رئال مادرید به قصد دفاع از برتری 3 بریک خانگی به زمین ناپولی رفت اما با گل مرتنس در دقیقه 24 برای رقیب، خطر حذف را حس کرد.

 

نیمه اول بک بر صفر به سود ناپولی خاتمه یافت و سرخیو راموس با گلزنی در دقیقه 52 بازی را  به نفع رئال مادرید به تساوی کشاند. 7 دقیقه بعد هم ضربه سر این بازیکن با برخورد به مرتنس به تور دروازه ناپولی رسید.موراتای تعویضی هم در دقیقه 90 گل سوم قهرمان اروپا را وارد دروازه رینا کرد  تا رئال مادرید با برتری 3 بریک در این بازی و پیروزی مجموع 6 بر 2 به دور بعد راه یابد.

 

در دیگر بازی شب اول دور برگشت مرحله یکهشتمنهایی لیک قهرمانان اروپا، بایرنمونیخ با تکرار برتری 5 بریک بازی رفت این بار در زمین آرسنال مقتدرانه به دور بعد رسید.

 

 ابتدا آرسنال توسط والکات در دقیقه 20 به گل رسید اما اخراج کاسیلنی، مدافع این تیم در دقیقه 53 و پنالتی گل شده لواندوفسکی در دقیقه 55 برای بایرن امیدهای آرسنال را از بین برد. 

 

 در ادامه روبن در دقیقه 68، کاستا در دقیقه 78 و ویدال در دقایق 80 و 85، برتری بایرن را  پرگلتر کردند و در نهایت تیم باواریایی با برتری 5 بریک در این بازی و پیروزی مجموع 10 بر 2 به جمع 8 تیم برتر معتبرترین جام باشگاهی اروپا رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی