۰
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوری انتخابی تیم ملی كاتا، چنگی به دل نزد و اعتراض بعضی از كاتاروها را هم درآورد. داود شاهچراغی ملی‌پوش سابق كاتای ایران می‌گوید‌: «در انتخابی تیم ملی كاتا اتفاقات عجیب و غریبی دیدیم. نفرات برتر مسابقات متأثر از تغییر و تحولات فدراسیون كاراته، انتخاب شدند.»

شاهچراغی: به خاطر ضعف داوری انصراف دادم

به گزارش خبرورزشی شاهچراغی با انتقاد از داوری مسابقات كاتا ادامه میدهد: «داوریها دور از انصاف بود. البته مشكلات داوری در كاتای ایران مختص امسال نیست بلكه سالهای قبل هم وجود داشته است. تنها تفاوت داوری امسال حقكشیهای خیلی واضح بود تا حدی كه كاتاروهایی كه دچار لغزش شدند هم امتیازات خوبی گرفتند.»

كاتاروی سابق تیم ملی به آمادگیاش اشاره میكند: «نسبت به سال قبل آمادهتر بودم. علاوه بر من، فرید حقیقی و قربانعلیپور كه از نفرات برتر سالهای گذشته بودند به شكل كاملاً مشخص از دور مسابقات حذف شدند و نفرات دیگر به دور بالاتر رفتند. نكته جالب مسابقه انتخابی این بود كه بهترین كاتا را من، فرید حقیقی و قربانعلیپور اجرا كردیم اما داوران نمره كمتری دادند.»

شاهچراغی درباره كنارهگیریاش از ادامه مسابقات حرف میزند: «با داوریهای ضعیف تصمیم گرفتیم از دور نهایی انصراف دهیم. البته از دورهای اول و دوم قابل پیشبینی بود اما دیگر فكر نمیكردیم به این شدت اتفاق بیفتد.»

او درباره ادامه فعالیتش میگوید: «به لحاظ شخصی با قدرت به كارم ادامه میدهم و میخواهم بدون توجه به حاشیهها در كاراته وان شركت كنم. امیدوارم تا جایی كه از لحاظ مالی امكان دارد بتوانیم با حضور در مسابقات حقم را بگیرم.»

ملیپوش پیشین كاتا ادامه میدهد: «كاتا حال و روز خوبی ندارد، چراكه فدراسیون برنامهای برایش ندارد و از لحاظ مالی هم حمایت نمیكنند. درحالی كه كاتاروها باید در مسابقات مختلف حضور پیدا كنند تا دیده شوند.»

طبق رنكینگ سازمان لیگ، دركاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی با 8 بازی و 8 برد بالاتر از فرید حقیقی با 6 بازی و 6 برد و مهران قربانعلیپور با 6 بازی و 5 برد صدرنشین شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی