نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست تامل‌برانگیزی کرد.

درخواست جالب طاهری از هواداران پرسپولیس

ر حالی که به عید نوروز نزدیک میشویم و بسیاری از هواداران فوتبال ایران از مشکلات مالی زیادی برخوردار هستند و به عینه میتوان این مشکلات را در هوادارانی که به ورزشگاهها میآیند مشاهده کرد، امروز یک مصاحبه عجیب از سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتشر شد که در آن، این باشگاه با اعلام شماره حسابی در شب عید از هواداران درخواست کرده تا به پرسپولیس کمک کنند؛ اقدامی کمسابقه که در گذشته کمتر مشابه آن را به یاد داریم که به طور مثال یک باشگاه برای تامین منابع مالیاش بخواهد با اعلام شماره حساب به جمعآوری پول بپردازد. 

علیاکبر طاهری در مصاحبهای با سایت باشگاه پرسپولیس در مقدمه حرفهای خود با اشاره به بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: هواداران پرسپولیس همه چیزشان حماسی است و هر روزی که میگذرد افتخارآفرینی دیگری را ایجاد میکنند و همین حمایتهایی که داشتند را هم فردا ادامه میدهند و امیدوارم آنها بیایند چون با حمایتهای آنهاست که میتوانیم با یار اصلی خود یعنی هواداران بازی را ببریم و این برد را تقدیم آنها کنیم.

وی در مورد اختلاف پرسپولیس با حریفان در صدر جدول گفت: زحمت کشیده شده یک جا خودش را نشان میدهد. باید از کادر فنی و بازیکنان و سایر اعضا تشکر کرد و البته هواداران که با حضور همه جانبه نتیجه را رقم زدند. پارسال هم چنین فرصتی بود اما مواجهه با یکسری بیمهریها و عدم رعایت قضاوتهای درست بودیم و اگر به درستی انجام میشد یک رکورد خوب به ثبت میرسید اما با صدر جدول همامتیاز و با آئیننامههای داخلی دوم شدیم اما امسال باید تا روز آخر این حالت را حفظ کنیم چون در کورس آسیا هم هستیم و بچهها نباید فکر کنند کار تمام شده است. رقابت اصلی در آسیاست و باید لیگ برتر را هم با دقت نظر و همت بیشتر دنبال کرد.

طاهری در مورد مشکلات مالی پیش آمده برای تیمهای لیگ برتری گفت: این یک بحث ریشهای است و نباید فکر کنیم حل شده است. کاش مسئولان به این موضوع توجه کنند که آیا باشگاهها شرایط انجام تعهداتشان را دارند یا خیر؟ با وجود اینکه این مشکلات برای رقیب ما و سایر تیمها و حتی برای خود ما در یکی دو سال اخیر به وجود آمد و بحرانهای شدیدی را به وجود آورد. به خصوص احکام داوری بینالمللی و داخلی که با آن مواجه بودیم و باید جرائم را پرداخت میکردیم. الان هم شرایط پرسپولیس سخت است و از هواداران میخواهم درجه حمایت خود را بالاتر ببرند. 

وی ادامه داد: با این حال انتظار ما خیلی بیشتر است. همین الان با وجود حمایت اسپانسر، با کمبودهای شدید مالی روبرو شده است. از هواداران میخواهم هر کسی هر مبلغی که میتواند به شماره حسابی که مشخص کردیم کمک کند. ما خیل عظیم هوادار را داریم. ضمن اینکه حساب ما مشخص است و مبالغ به خزانه دولت میرود و همه چیز شفافسازی میشود. خیلیها گفتند چرا فراخوان اعلام نمیشود و منتظر اعلام آن از سوی من بودند و من هم از این طریق شماره حساب را اعلام میکنم.

طاهری یادآور شد: بالاخره این باشگاه محبوب هواداران است و آنها باید به حمایت خود ادامه دهند. بخشی با حضورشان و بخشی هم با این کمکها. اگر کمک شود خیلی مشکلات را میتوان حل کرد. حتی اخیرا چند پروندهای که از نظر ما مسکوت بود به جریان افتاده که مثلا بازیکنی به اسم مارکو پروویچ که برای ما بازی هم نکرده، حکمش آمده و نمیشود دیگر به تاریخچه و گذشته آن پرداخته و باید آن را تسویه کرد. پرداختیهای دیگر هم در شب عید داریم که مطمئنم عزیزان کمک میکنند.

وی در پایان گفت: انتظار داریم هواداران تیم خودشان را به شدت حمایت کنند و طی روزهای آینده حتی روز جمعه این حساب را شارژ کنند تا تعهداتمان را انجام دهیم. امیدوارم فردا نیز حضور پرشوری داشته باشند و از آنها میخواهم هر طور میتوانند به ما کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی