نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید عزت‌اللهی در اولین بازی رسمی خود برای آنژی در لیگ روسیه اخراج شد. این بدشانسی محض بود.

گلایه‌های عزت‌اللهی بعد از اولین بازی رسمی و اخراج

به گزارش خبرورزشی سعید انگیزههای زیادی برای این مسابقه داشت و میخواست از همان ابتدا، درخشان  ظاهر شود. اتفاقاً او شب خوبی هم سپری کرد. سعید پاسی داد که در ادامه منجر به پنالتی شد و همین طور، یک شوت فوقالعاده زد که گلر حریف آن را از روی خط بیرون کشید. برای عزتاللهی اما اتفاقات دیگر هم در این بازی رخ داد. او که در دقیقه ۲۷ از داور کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۷۷ به خاطر برخوردی که با بازیکن حریف داشت، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی اخراج شد. این اتفاق در اولین بازی رسمی برای آنژی، باعث ناراحتی شدید عزتاللهی شد با این حال حرفهای رئیس باشگاه و سرمربی تیم پس از بازی به او دلگرمی زیادی داد. 
الکساندر گریگوریان، سرمربی آنژی، در رختکن با عزتاللهی دقایقی حرف زد و رو به او گفت: «تو عملکرد خوبی در زمین داشتی و این اتفاقها برای هر فوتبالیستی میافتد. از نظر من تو جزو بهترین بازیکنان تیم بودی...» رئیس باشگاه هم که در رختکن آنژی حضور داشت خطاب به عزتاللهی گفت: «اشکال ندارد. ما از عملکرد تو راضی هستیم.» اما چیزی که عزتاللهی را ناراحت کرد نوشته بعضی سایتهای ایرانی بود. سعید گلایه داشت که چرا با وجود رضایت سرمربی و رئیس باشگاه از عملکردش، این سایتها به انتقاد از او پرداختهاند. عزتاللهی در این باره میگوید: «جدا از اخراجم که به نظرم میشد اتفاق نیفتد، من عملکرد بدی نداشتم. حتی بعضی سایتها من را بهترین بازیکن تیم انتخاب کردند. ولی در ایران بعضیها میگفتند من عامل شکست تیم هستم، چرا؟» 
روز گذشته نظر سایتهای روسی هم درباره عملکرد سعید و اخراجش متفاوت بود. بعضی سایتها به او نمره پایین دادند و بعضیها بیشتر. یکی از سایتها نمره ۷٫۱ را برای او برگزید تا بهترین بازیکن تیمش شود. در مقابل یکی از سایتها هم نمره ۵٫۵ را به سعید داد. به همین دلیل نظرات متفاوت بود. درباره صحنه اخراج هم سعید اعتقاد داشت بازیکنان حریف خیلی بزرگنمایی کردند. روی کارت اول، سرعت بازیکن روبینکازان زیاد بود و بعد از برخورد با سعید نقش بر زمین شد. در صحنه دوم هم داور خطای خطرناک گرفت و کارت زرد دوم را داد. سعید میگوید: «فکر میکنم داور میتوانست اخراجم نکند. در هر دو صحنه شدت خطا اینقدر نبود. روی خطای دوم که بازیکن آنها خیلی بزرگنمایی کرد...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی