۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حساس‌ترین دیدار هفته ۲۴ لیگ برتر، قهرمان و نایب قهرمان لیگ پانزدهم روز پنجشنبه به مصاف هم می‌روند.

جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته

به گزارش خبرورزشی، هفته بیست چهارم لیگ برتر، روز پنجشنبه با سه دیدار پیگیری میشود که در مهترین بازی این روز، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل هم قرار می گیرند. پرسپولیس، صدرنشین بلامنازع لیگ برتر که کاملا آماده است و با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به صدر جدول تکیه زده، هنوز فرصت انتقام از قهرمان لیگ برتر را به دست نیاورده است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که سال گذشته با تفاضل گل کمتر قهرمانی را به استقلال واگذار کردند، در بازی رفت هم به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند تا کماکان به دنبال اثبات برتری خود نسبت به آبی پوشان اهوازی باشند. تیم برانکو با برگشتن محرومان و مصدومانش کامل تر از دیدار با نفت می شود که با دو گل به برتری رسید و با حضور هوادارانش به شدت به دنبال پیروزی است.

آبی های خوزستان هم نشان دادند هر چقدر در مضیقه باشند، بهتر نتیجه می گیرند. آن ها از زمانی که دیگر پولی برای خرج کردن نداشتند، فقط پیروزی به دست آورده اند. در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی لیگ برتر پیروز شده اند تا بازیکنان این تیم انگیزه بیشتری بگیرند.

شاگردان سیروس پورموسوی با وجود حضور در رتبه ششم جدول رده بندی اما در بازی رفت هم مقابل پرسپولیس کم نیاوردند و به تساوی یک بر یک رسیدند. پورموسوی روز گذشته گفته بود که پول برای آمدن به تهران ندارند اما انگیزه تنها چیزی است که تاکنون جلودار تیمش نبوده است و آن ها برای این بازی هم با تمام قوا حاضر می شوند. مصدومیت محمد طیبی، کاپیتان این تیم شاید بزرگترین نگرانی سرمربی استقلال برای چیدن ترکیب تیمش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی