نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوچه‌ها معمولاً مسئول مصاحبه‌اند. سخنگوی باشگاه یكی دیگر است اما نوچه‌های آقای مربی مصاحبه می‌كنند و حرف‌هایی می‌زنند كه خود آقای مربی نمی‌خواهد بزند و یا به هر دلیلی ترجیح می‌دهد نزند! این نوچه‌ها می‌توانند دلال باشند، دستیار مربی باشند، از پرسنل باشگاه باشند و یا حتی مربیان خارجی شاغل در باشگاه! اخیراً موردی دیده شده كه یكسری از بازیكنان هم حرف‌های دل مربیان را به رسانه‌ها می‌زنند تا خودشیرینی خود را به همگان ثابت كنند.

 البته آقایان مربی (نه همه) افرادی را هم در رسانهها دارند؛ همان رسانههایی كه معمولاً مدعیاند اصلاً برایشان مهم نیست. آقای مربی روزنامه نمیخواند ولی آدمهایش به خبرنگاران همان روزنامه یا سایت زنگ میزنند و میگویند آقای... سلام رساند و گفت فلان مطلب را بنویسید!

***

نوچه و نوچهپروری متأسفانه هنوز در فوتبال ما وجود دارد و عجیب اینكه جواب هم میدهد. شما میبینید ناگهان 6 نفر علیه یكی، در باشگاه مصاحبه میكنند و مصاحبههایشان هم بازتاب خوبی دارد. جالب اینكه بعضی وقتها نوچهها منبع خبری هم میشوند یعنی اخبار تیم را (باز هم از نوعی كه سرمربی میپسندد) به یكسری خبرنگار و عكاس میدهند تا آنها در مواقع خاص جبران مافات كنند! به هر حال هر رفتی، آمدنی دارد و محبت را باید یك جایی جبران كرد. حالا كجا؟ همان جایی كه سرمربی یا مدیرعامل میخواهد. خروجی كار هم میشود بازی با اعتبار رسانهها و البته نوچهپرورها هم معمولاً به آنچه میخواهند، میرسند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی