نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قطار سوپرلیگ كاراته امروز با رونمایی از قهرمان به ایستگاه آخر می‌رسد. با صعود چهار تیم دانشگاه آزاد، توسعه و نوآوری شهر، پاس قوامین و مناطق نفت‌خیز جنوب به نیمه‌نهایی سوپرلیگ، امروز ستاره‌ها در مجموعه ورزشی غدیر تهران با هم مبارزه می‌كنند.

جام قهرمانی را كدام تيم‌ می‌برد؟

 طبق برنامه در اولین بازی، دانشگاه آزاد باید مقابل پاس قوامین صفآرایی كند تا برنده فینالیست شود و بازنده به سومی مشترك میرسد. دانشگاهیها در بخش كاتای انفرادی و تیمی با حضور امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدیفر تركیبی مطمئن دارند. كاتاروهایی كه در انتخابی تیم ملی هم موفق بودند و برنده مصاف با كاتاروهای پاس قوامین. مهران قربانعلیپور در كاتای انفرادی و سعید كاظمی، حسین و حسام زریننعل در كاتای تیمی برای پاس قوامین روی تاتامی میروند.

اما در كومیته دانشگاهیها با ستارههایی مثل؛ ذبیحا... پورشیب، سجاد گنجزاده، بهمن عسكری، علی فداكار و جوانان مدعی؛ عبدا... ولدی و رضا عنایتی با خیال راحت روی تاتامی میروند. هرچند پاس قوامین هم هفته قبل با شكست تیم صدرنشین گروه دو نشان داد تیم دست و پا بستهای نیست و با كاراتهكاهایی باانگیزه مثل؛ بهنام دهقانزاده، یونس نوروزی، علی نجفی، عارف فرهادی، محمدرضا بخشمحمدلو و ... توانایی شكست تیمهای پرستاره و مدعی را دارد.

در دومین دیدار دو تیم توسعه نوآوری شهر و مناطق نفتخیز جنوب با هم رقابت میكنند تا در پایان این نبرد حساس دومین تیم فینالیست و تیم سوم مشترك این پیكارها معرفی شود. توسعه نوآوری شهر كه اولین بار سوپر لیگ را تجربه میكند، با حضور در صدر گروه دو به ایستگاه پایانی رسید.

فرید حقیقی، جواد سیفاللهی، یحیی پیشهزاری و مهدی حقنظری كاتاروهای توسعه نوآوری شهر هستند و كاراتهكاهای این تیم متشكل از علیاصغر آسیابری، صادق سنچولی، مجید حسننیا، مصطفی روستا، كیوان بابان و... هستند. جوانانی كه در رنكینگ سوپرلیگ در اوزان خود بین نفرات اول تا سوم جای دارند. مناطق نفتخیز جنوب كه به خاطر تفاضل امتیاز انفرادی، تیم دوم گروه اول شد، همانند دانشگاه آزاد با تلفیقی از تجربه و جوانی در این مسابقات حضور دارد.

ابوالفضل شهرجردی، سعید دلیخون و علی زند كاتاروهای این تیم هستند كه این روزها با كنار زدن برترینها یكی از قطبهای اصلی كاتای ایران شدهاند. مناطق نفتخیز جنوب در كومیته هم با بهرهگیری از قهرمانان نامآشنا مثل امیر مهدیزاده، سعید فرخی، سامان حیدری، محمد قاسمی، ابراهیم حسنبیگی و... بیشك مبارزهای دیدنی را مقابل توسعه نوآوری شهر دارد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی