نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با تساوی به اتمام رسید تا فاصله شاگردان قلعه‌نویی با صدر جدول بیشتر شود.

فرصت دیگری که تراکتور از دست داد

به گزارش خبرورزشی، تیمهای فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در آخرین دیدار از هفته بیستوچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

در این دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان با ترکیب احسان مرادیان، ساسان انصاری، ایوب والی، عبدالله کرمی، بختیار رحمانی، حمیدبوحمدان، اسماعیل شریفات، سینا مریدی، احمد عبدالله زاده، بهرام رشید فرخی و یوسف وکیا به مصاف تراکتورسازی رفت. محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، کرار جاسم و فرزاد حاتمی نیز 11 بازیکن تراکتورسازان در این دیدار بودند.

با این تساوی تراکتورسازی با 46 امتیاز در فاصله 10 امتیازی نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم باقی ماند و فولاد نیز با 30 امتیاز در رتبه دهم است.

رضا کرمانشاهی داور این دیدار به حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، سینا مریدی و یوسف وکیا از فولاد خوزستان و  سعید آقایی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. مهدی کیانی نیز با دریافت دو کارت زرد در دقیقه 75 از زمین بازی اخراج شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی