نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیأت مدیره باشگاه استقلال 4 عضو دارد که رابطه 3 نفرشان گرم است. جهانیان، معینی و زمانی اشتراک سلیقه‌هایی دارند و جالب اینجاست که دیگر عضو هیأت مدیره یعنی رضا افتخاری که مدیرعامل باشگاه نیز به شمار می‌رود با این 3 نفر چندان هم‌فکر نیست.

پولدار شدن استقلالی‌ها در گرو یک مصوبه

باشگاه استقلال برای حل مشکل مالی موجود با یک مؤسسه مالی برای دریافت وام 3 میلیارد تومانی به توافق رسیده و این مؤسسه برای پرداخت این مبلغ از مدیرعامل باشگاه خواسته مصوبه هیأت مدیره را ارائه کند. این پول هم بخشی از مبلغی خواهد بود که مؤسسه مذکور به عنوان یکی از دو اسپانسر استقلال برای فصل آینده باید بپردازد! اما اعضای هیأت مدیره هنوز موافقت خود را برای دریافت وام اعلام نکردهاند. اختلاف سلیقه افتخاری و 3 عضو دیگر میتواند مشکلات روزهای گذشته استقلال را بیشتر کند. بازیکنان به دلیل اهمیت بازی با لوکوموتیو تاشکند امروز و فردا تمرین میکنند ولی اگر مطالباتشان پرداخت نشود، اعتصاب آنها بعد از بازی دوشنبه آغاز میشود و تا زمان دریافت طلب ادامه خواهد یافت.

افتخاری در 2 روز گذشته تمام تلاشش را کرده تا هیأت مدیره استقلال تشکیل جلسه بدهد و حالا باید دید اگر بتواند جهانیان، زمانی و معینی را به باشگاه بکشاند آنها با دریافت وام 3 میلیاردی موافقت میکنند و مصوبه لازم برای این کار صادر میشود؟ طبق مکاتبات مدیرعامل استقلال با مؤسسه مالی مذکور همه کارهای مربوط به پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان انجام شده و به محض صدور مصوبه هیأت مدیره در عرض چند ساعت پولها به حساب بازیکنان و مربیان واریز میشود. باید دید معینی که حق امضا دارد پای برگه مصوبه هیأت مدیره باشگاه استقلال را امضا میکند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی