نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جو هارت معتقد است برای فصل بعد هم در منچستریونایتد جایی نخواهد داشت.

جو هارت: من در منچسترسيتی زيادی هستم

به گزارش روزنامه خبرورزشی، جو هارت ديگر كاملاً مطمئن شده كه در سيتي به او نيازي نيست و دوران حرفهاياش در اين باشگاه به پايان رسيده است. دروازهبان باسابقه انگليسي كه از سال 2006 به اين سو از شروزبري به آنها پيوست و براي اين تيم 348 بازي انجام داده ابتداي فصل جاري به تورينيو فرستاده شد چراكه گوارديولا نيازي به حضور او احساس نميكرد. گوارديولا او را دروازهبان مناسب تيم خودش نميدانست و اجازه داد با قرارداد قرضي به مدت يك فصل به سري A برود. او در تورين به سنگربان اصلي تيم تبديل شد اما در همان حال آيندهاش در انگليس مبهمتر از سابق شده و باشگاه با او بحث مذاكره براي تمديد قرارداد را هم مطرح نكرده است.

 

پپ علناً گفته كه نميتواند زودتر از تابستان در مورد او تصميم بگيرد اما اين باور بيشتر از پيش تقويت شده كه دروازهبان 29 ساله در راه جدايي كامل از سيتي خواهد بود. به همين خاطر است كه براي نخستين بار خود هارت به زبان آمده و گفته كه حس نميكند ديگر بتواند براي سيتي به ميدان برود اما در عين حال براي تصميم گوارديولا هم احترام قائل است: «خيلي واقعيت بدي است اما بايد بگويم كه ميدانستم اين اتفاق ميافتد. برايم جاي تعجب نداشت. دلم ميخواست اين وضع را تغيير بدهم و حس ميكردم كه توانايي اين كار را هم دارم اما پپ براي گرفتن نتايج مورد علاقهاش تيمي را كه حس ميكرده با آنها احساس راحتي ميكرده انتخاب كرده. وقتي سرانجامي ندارد دليلي ندارد كه مبارزه كنم خصوصاً با كسي كه اينقدر قدرتمند است. پپ اين تصميم را براي نابود كردن زندگي من نگرفته. فقط به اين خاطر كه اين بهترين كار از نظر او براي داشتن يك تيم موفق بوده.»

 

اما كلوديو براوو، ستاره سابق بارسلونا كه الان دروازهبان اول سيتي است، هم به شدت به خاطر اشتباهات فاحشي كه داشته انتقادات زيادي متوجه او بوده است. ويلي كابايرو، دروازهبان دوم سيتي، در ميانه فصل جاي براوو را در ليگ برتر و ليگ قهرمانان گرفت و گزينه بهتري براي تيم بوده. هارت در ادامه گفت كه در مورد آيندهاش با هيچ كدام از مسئولان باشگاه صحبتي نكرد هر چند كه گفته ميشود ممكن است به همكارياش با تورينو ادامه بدهد چراكه سيتي براي خريدهاي آيندهاش از حالا برنامهريزي كرده است. با اين حال هارت افزود كه برگشتن به ليگ برتر برايش جذابيت خاصي هم ندارد چون در خارج از انگليس موفقيت را تجربه كرده: «بازي در ليگ برتر گزينه اول من نبوده. بيشتر ترجيح ميدهم براي تيمي بازي كنم كه من را دروازهبان اول خودش بداند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی