۰
یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال، سال برانكو بود. اگر شهرآورد را فاكتور بگیریم، باید بگوییم همه اتفاقات به سود برانكو رقم خورد طوری كه حالا او می‌گوید «6 امتیاز هم از پرسپولیس كسر شود، باز قهرمانیم پس بروید كیف كنید.»

مهمترین چالش امسال برانكو، رامین رضاییان بود اما یك لحظه تصور كنید اگر مهدی طامی از ریزاسپور برنمیگشت، اگر باشگاه زوج بیرانوند - سیدجلال را نمیگرفت، اگر پرسپولیس این همه هوادار وفادار نداشت، اگر استقلال و تراكتور این همه امتیاز نمیدادند، اگر...

با تمام این اوصاف برانكو هم در قهرمانی پرسپولیس سهم دارد، همانطور كه مدیریت پرسپولیس سهم دارد. این مدیریت بر خلاف مدیریت استقلال حاشیه چندانی نداشت و از بحرانها سربلند بیرون آمد. در استقلال این بازیكنان هستند كه تصمیم میگیرند تمرین كنند یا نكنند و حتی اگر بپذیریم منصوریان هم پشت پرده با آنها همراه است، باز هم نمیتوانیم ضعف مفرط مدیریت را نادیده بگیریم. در واقع اگر پرسپولیس امروز 12 امتیاز از استقلال پیش است، یك بخش مهم آن به امتیازسوزی آبیها در نیمفصل اول برمیگردد و یك بخش آن به مدیریت پرسپولیس كه ابتدای فصل خریدهای عاقلانهتری انجام داد و حداقل اینكه كمتر از رقیب دیرینه پولش را داخل جوی ریخت! استقلال به بازیكنانی پول داد كه برایش بازی نكردند ولی پرسپولیس بیرانوند، سیدجلال، امیری، سروش و... را خرید و به جام رسید آن هم سادهترین جام تاریخش كه البته سزاوار آن هم هست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی