نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عذرخواهی ناگهانی رضاییان، فکر می‌کنید به چه دلیل است؟ مسلماً او از کارش پشیمان شده و فهمیده پرسپولیس بدون حضور رامین رضاییان هم پرسپولیس است. بی‌گمان بازیکنانی مثل رضاییان که در لحظه عصبانی می‌شوند و از کوره در می‌روند آدم‌های بدی نیستند. آنها بچه‌های خوبی هستند.

پرسپولیس و بازیکنی که به پای هم می‌سوزند

به گزارش خبرورزشی، در غیر این صورت چرا رامین رضاییان نباید در این فوتبال باشد؟ او میتواند باشد و فوتبالش را ادامه بدهد اما نه در پرسپولیس!

این هم برای رامین رضاییان بهتر است که دم به ساعت غرورش را زیر پا نگذارد و از این و آن بابت اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ میدهد عذرخواهی نکند، هم به نفع پرسپولیس که وقت و زمانش را صرف این مناقشهها نکند.

قرار نیست پرسپولیس و رامین رضاییان تا ابدالدهر به پای هم بسوزند یا داغ مشکلات خود را تحمل کنند... 

عذرخواهی چند باره رامین رضاییان از پرسپولیس و اظهار ندامت و پشیمانی از رفتارش در دبی به قول برانکو مثال همان کاغذی است که وقتی پاره شد دیگر با هزار وصله و چسب به هم متصل نمیشود.

رامین رضاییان بازیکن خوبی است. از نظر فنی به او نمره بالایی میدهیم. او در تیم ملی هم از بازیکنان مورد قبول کیروش است اما پرسپولیس تیمی است که در کانون توجه عموم مردم قرار دارد.  چنین تیمی باید صاحب بازیکنانی باشد که زود سیراب نشوند. شهرت و محبوبیت در پرسپولیس برای هر بازیکنی اتفاق میافتد اما همه، توان و تاب چنین مسئلهای را ندارند.

عذرخواهی او سر جای خود و به قوت خودش باقی است؛ این عالی است که هر بار رامین متنبه و متوجه اشتباهاتش میشود صادقانه از همه عذرخواهی میکند اما بیتعارف فقط عذرخواهی در این میان کافی نیست؛ او باید برگردد و جبران کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی