۰
یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید عزت اللهی ستاره جوان تیم ملی که در نیم فصل لیگ روسیه راهی آنژی شد از جمله بازیکنانی است که نام او در لیست جدید تیم ملی احتمالا حضور خواهد داشت.

عزت اللهی در انتظار حضور در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرورزشی، عزت اللهی که هافبک مورد علاقه کی روش به شمار می رود، در دیدار های گذشته تیم ملی در مسیر جام جهانی 2018 از بازیکنان اصلی ترکیب تیم ملی بود و زوج او و احسان حاج صفی در خط میانی، نمایش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. این هافبک جوان که این روزها با تغییر تیم خود مسیر جدیدی در زندگی حرفه ای اش آغاز کرده، همچنان مورد توجه سرمربی تیم ملی است.

عزت اللهی هر چند به تازگی در لیگ روسیه تیم خود را عوض کرده اما تجربه سالها حضور کی روش در فوتبال ایران نشان داده که او برای دعوت از بازیکنان خود به پارامترهای مختلفی نگاه می کند و به همین دلیل ستاره های جوانی مانند عزت اللهی همچنان مورد توجه او هستند. هافبک جوان آنژی روسیه البته در اردوی دوباره تیم ملی حریفان سختی برای حضور در ترکیب اصلی پیش رو دارد و باید در این مسیر با بازیکنان آماده ای مانند کامیابی نیا و ابراهیمی برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند.

سعید عزت اللهی مانند بسیاری از بازیکنان حال حاضر تیم ملی از جمله بازیکنانی است که همواره در دوران حضور کی روش، عملکردی متفاوت از تیم باشگاهی را به نمایش گذاشته است. جوان شمالی تیم ملی نیز در فرصت هایی که کی روش در اختیار او قرار داده البته نمایش های قابل قبولی داشته تا سرمربی تیم ملی حتی بعد از نیمکت نشین کردن بازیکنی مانند تیموریان از انتخاب خود پشیمان  نشود.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی