۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذوب آهن در بین تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و در دو هفته سپری شده ضعیف ترین عملکرد را داشته، البته نه این که ضعیف ترین باشد. تساوی در برابر العین امارات و شکست در برابر الاهلی عربستان ده نفره تنها یک امتیاز را برای ذوب آهن به ارمغان آورد.

مقابل بنیاد کار نوبت حمله است

به گزارش خبر ورزشی، ذوب آهن در هر دو بازی می توانست امتیازات بیشتری را به دست بیاورد اما با روحیه تدافعی به میدان رفت و بیشتر دفاع کرد تا حمله. حتی در برابر الاهلی و در شرایطی که تیم ده نفره شده بود. طبیعتا تیم های عربی حوزه خلیج فارس به دلیل بهره گیری از مربیان بادانش خارجی در اجرای تاکتیک تیمی موفق هستند و قابل حدس بود در برابر ذوب آهن به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابند. اما اگر ذوب آهن در این دو بازی همانند بازی های داخلی ترکیبی و با روحیه تهاجمی بازی می کرد این قدر به تیم های العین و الاهلی اجازه پیشروی و به رخ کشیدن قدرت تهاجمی اشان را نمی داد. 
شاید بحث کردن در مورد دو بازی گذشته برای ذوب آهن امتیازی به ارمغان نیاورد اما درس گرفتن از این دو بازی می تواند به ذوب آهن کمک کند در بازی امشب با بنیاد کار سه امتیاز بگیرد و در نهایت به مرحله حذفی بازی ها صعود کند. ذوب آهن یکی از معدود تیم های لیگ برتر است که توپ را در سه منطقه زمین به گردش در می آورد و میزان پاس هایی که بین بازیکنان این تیم در سه منطقه رد و بدل می شود قابل اشاره است. ذوب آهن همین بازی را باید در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش بگذارد. 
به نظر می رسد مشکل ذوب آهن در دو بازی سپری شده مشکل عدم اعتماد به نفس بوده. اینکه باور نداشته بازی های لیگ برتر را می تواند در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند. ذوب آهن همین الان به تغییر باور برسد می تواند بهتر بازی کند و بهتر نتیجه بگیرد. انتخاب با خود ذوب آهن است. اینکه در برابر بنیاد کار به شیوه دو بازی گذشته بازی کند یا کمی تهاجمی تر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی