۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو گودین ستاره اروگوئه‌ای خط دفاعی اتلتیکو به رکورد 300 بازی در لیگ اسپانیا رسید.

گودين‌؛ 10 سال و 300 بازی در لاليگا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ديگو گودين، ستاره اروگوئهاي دنياي فوتبال، شنبه شب سيصدمين بازياش در رقابتهاي لاليگا را برگزار كرد. او در سال 2007 بود كه از باشگاه ناسيونال به لاليگا آمد و در 10 سال اخير در رقابتهاي لاليگا روزهاي تلخ و شيرين زيادي را تجربه كرده است.

 

گودين در روز 2 آگوست سال 2007 از باشگاه ناسيونال اروگوئه به ويارئال منتقل شد و بدين ترتيب ماجراجويياش در فوتبال اسپانيا را آغاز كرد. او در اولين فصل حضورش در ويارئال، با اين تيم به نايبقهرماني لاليگا رسيد و تيمش با فاصله 8 امتيازي نسبت به قهرمان فصل (رئال)، در رده دوم جدول قرار گرفت و در عين حال 10 امتياز هم با بارساي رده سومي فاصله داشت تا با افتخار واقتدار عنوان نايبقهرماني را كسب كند.

 

در روز 12 آگوست سال 2010 بود كه ديگو گودين قرارداد جديدي را با اتلتيكومادريد به امضا رساند و به جمع سفيد و قرمزپوشان شهر مادريد منتقل شد. در روز 28 جولاي سال 2011، او با امضاي قانون اساسي اسپانيا، توانست امتياز جديدي به دست بياورد و از آن به بعد جزو سهميههاي غيراروپايي تيمش به حساب نميآيد.

 

روز 30 ژانويه 2012، گودين اولين گلش با پيراهن اتلتيكومادريد را جشن گرفت. او در لاليگا و در بازي با اوساسونا به گل رسيد تا براي اولين بار نامش را در ليست گلزنان تيم مادريدي ثبت كند.

 

در فصول بعد، گودين توانست با اثبات تواناييهايش تبديل به يكي از مهرههاي ارزشمند تيم مادريدي شود و در كنار ميراندا، يكي از بازيكنان كليدي قلب خط دفاع اتلتيكو لقب گرفت.

 

در روز 15 مارس سال 2014، گودين صدوپنجاهمين بازياش در لاليگا با پيراهن اتلتيكو را در رقابتهاي لاليگا مقابل اسپانيول برگزار كرد و در سال 2015 قراردادش با تيم مادريدي را تا سال 2019 تمديد نمود.

 

يكي از ارزشمندترين گلهايي كه او با پيراهن اتلتيكو زد، به تاريخ 17 مي سال 2014 برميگردد كه او گل تساويبخش تيمش مقابل بارسلونا را به ثمر رساند؛ گلي كه باعث شد تا جام قهرماني لاليگا در دستان او و همتيميهايش آرام بگيرد.

 

در ماه مارس 2015، گودين دويستمين بازياش در لاليگا با پيراهن اتلتيكو را مقابل سويا برگزار كرد و حالا در بازي شنبه شب، او توانست سيصدمين حضورش در رقابتهاي لاليگا را باز هم با پيراهن تيم مادريدي تجربه كند و بدين ترتيب روزهاي خوش حضور او در ليگ اسپانيا كه از 10 سال پيش آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی