نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر انگلیس امشب دیداری حساس بین چلسی و منچستریونایتد برگزار خواهد شد.

آقای خاص جام را از چلسی می‌گیرد؟

به گزارش روزنامه خبرورزشی، پس از برتري چلسي برابر ولورهمپتون و منچستريونايتد برابر بلكبرن كه هر دو در خانه رقبا رقم خورد قرعهكشي يكچهارم نهايي انجام شد و مشخص شد آبيهاي لندن بايد در ورزشگاه استمفوردبريج پذيراي شياطينسرخ باشند. اين بازي حساس امشب از ساعت 23:15 برگزار خواهد شد.

 

چلسي؛ به دنبال دوگانه قهرماني

شايد فقط روي كاغذ بتوان قهرماني چلسي در فصل جاري ليگ برتر انگليس را نفي كرد. 10 امتياز برتري براي تيمي كه راه پيروز شدن را به خوبي بلد است حاشيه امنيت بسيار مناسبي براي كسب قهرماني محسوب ميشود اما تنها هدف كونته در اين فصل قهرماني ليگ برتر نيست و او به كسب يك جام ديگر هم فكر ميكند. تيمش از جام اتحاديه كنار رفت و جام به منچستريونايتد رسيد اما حالا مربي ايتاليايي در پي قرباني كردن شياطينسرخ براي رسيدن به نيمهنهايي و فينال است. پيتربورو، برنتفورد و ولورهمپتون رقباي آساني براي بهترين تيم فعلي انگليس بودند. اولين سد سخت در دور ششم منچستريونايتد خواهد بود كه انگيزه جبران باخت 4 گله ليگ برتر از چلسي را هم دارد. لندنيها آخرين مرتبه 5 سال پيش اين جام را به خانه بردند و حالا عطش زيادي براي كسب جام هشتم دارند.

 

منچستريونايتد؛ حذفيها براي شياطين

پرافتخارترين تيم جامحذفي با جديت تمام ميخواهد دومين رقابت حذفي اين فصل را با جام تمام كند. شياطينسرخ روزهاي كابوسوار ابتدايي فصل را به طور كل فراموش كردهاند و حتي بد نتيجه گرفتن در مقاطعي هم باعث نميشود فشار خاصي به ژوزه مورينيو و تيمش وارد شود. منچستريونايتد در 6 هفته آخر ليگ برتر 4 تساوي داشته كه آمار خوبي نيست ولي خبر خوب اين است كه آنها بعد از باخت سنگين 4 بر صفر برابر چلسي ديگر در ليگ شكست نخوردند. امشب براي تلافي همان شكست و اثبات تواناييها شاگردان آقاي خاص انگيزه خاصي دارند. يونايتد در تعداد قهرمانيهاي جامحذفي با آرسنال برابر است و فرصت دارد با قهرماني اين فصل به تنهايي پرافتخارترين تيم قديميترين جام تاريخ فوتبال شود.

 

مصدومان و محرومان

چلسي براي بازي امشب تمام بازيكنانش را در اختيار دارد اما منچستريونايتد زلاتان را به علت محروميت و باستين شوايناشتايگر را به دليل مصدوميت همراه نخواهد داشت.

 

آخرين جدال

بازي رفت اين فصل ليگ برتر را چلسي با 4 گل در استمفوردبريج از منچستريونايتد برد. 4 گل آبيهاي لندن را پدرو، كيهيل، آزار و كانته به ثمر رساندند.

 

آمار بازي

6) در 6 جدال آخر دو تيم كه همپي در ليگ برتر بوده چلسي 3 برد و 3 تساوي داشته و منچستريونايتد موفق به كسب برد نشده است.

11) چلسي در 11 نبرد آخر برابر منچستريونايتد شكست نخورده، 6 برد و 5 تساوي داشته است.

7) منچستريونايتد از 9 بازي آخر در رقابتهاي حذفي برابر چلسي 7 پيروزي كسب كرده است.

3) پيش از اين در مرحله يكچهارم نهايي جامحذفي دو تيم 3 مرتبه با هم بازي كردهاند كه چلسي 2 مرتبه و منچستريونايتد يك مرتبه حريف را حذف كردند.

4) مورينيو در 4 بازي اخير برابر تيمهاي سابق خودش 4 برد داشته و 2 بازي را باخته كه يكي از آنها بازي گذشته برابر چلسي بود.

3) آنتونيو كونته وقتي روي نيمكت يوونتوس بود در جامحذفي 3 مرتبه از مرحله يكچهارم به سلامت عبور كرد.

يك) تنها قهرماني آقاي خاص در جامحذفي با چلسي 10 سال پيش رقم خورد كه تيمش در فينال منچستريونايتد را مغلوب كرد.

 

تركيب احتمالي دو تيم

چلسي: بگوويچ، آسپليكوئتا، لوئيس، كيهيل، موزس، ماتيچ، كانته، آلونسو، ويليان، آزار و كاستا

منچستريونايتد: دخئا، والنسيا، بايلي، اسمالينگ، روخو، پوگبا، اِررا، ماتا، روني، مارسيال و رشفورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی