نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لابد می‌دانید اشكان دژاگه در جریان یكی از تمرینات ولفسبورگ مصدوم شد و چند بازی تیمش را از دست داد.

دژاگه به بازی با قطر می‌رسد

به گزارش خبرورزشی كاپیتان تیم ملی كشورمان از ناحیه عضله ساق پا آسیب دیده و همین موضوع باعث نگرانی فوتبالدوستان ایرانی شد. تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، روز سوم فروردین ماه سال 1396 در دیداری حساس و سراسر كری در دوحه به مصاف تیم ملی قطر میرود.

اشكان دژاگه یكی از بازیكنان كلیدی تیم ایران به شمار میرود كه هم تأثیرگذار است و هم انگیزه فراوانی برای انتقام از قطریها بابت  اتفاقات دوران بازی در العربی دارد.

بنابراین غیبت او در دیدار با قطر میتوانست خبر جالبی برای كارلوس كیروش و فوتبالدوستان ایرانی نباشد.

در همین راستا شنیدیم دكتر پرهان خانلری پزشك تیم ملی به تازگی مرد پرتغالی را آسودهخاطر كرده است.

پزشك تیم ملی كشورمان به دستور كارلوس كیروش با پزشك باشگاه ولفسبورگ آلمان تماس گرفته و در مورد وضعیت آسیبدیدگی اشكان دژاگه از او استعلام گرفته است.

از قرار معلوم پزشك تیم ولفسبورگ به پرهان خانلری اطمینان خاطر داده كه اشكان دژاگه برای سوم فروردین 96 روز مسابقه با تیم ملی قطر (23 مارس 2017) هیچگونه مشكلی نداشته و میتواند برای تیم ایران با صلاحدید كارلوس كیروش بازی كند.

پرهان خانلری هم خبر خوب پزشك ولفسبورگ را به اطلاع كارلوس كیروش رسانده تا سرمربی تیم ملی كشورمان را حسابی سورپرایز كند.

این میتواند خبر خوشحالكنندهای هم برای هواداران تیم ملی و مردم ایران باشد. تیم ملی ایران هم اكنون با كسب 11 امتیاز از 5 بازی و بدون گل خورده در صدر گروه A مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و بالاتر از كرهجنوبی و ازبكستان ایستاده است.

بدون شك بازی اول در دور برگشت با توجه به شكست تیم ملی قطر در دور رفت بسیار مهم و تعیینكننده است. بنابراین بازگشت اشكان دژاگه به عنوان كاپیتان و ستاره تیم ملی میتواند كمك شایانی به كارلوس كیروش كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی