نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذوب آهنی ها پس از یک تساوی و یک شکست در دو دیدار قبلی خود، در دیدار پایانی دور رفت امروز و در ازبکستان با تیم بنیادکار که تاکنون امتیازی به دست نیاوردند، روبرو خواهند شد.

سه امتیاز شیرین برای ذوب آهن

به گزارش خبرورزشی، شاگردان مجتبی حسینی در دیدار سوم خود نیز در ازبکستان به میدان خواهند رفت تا علیرغم میزبانی در یک بازی، تاکنون در اصفهان به میدان نرفته باشند. آنها در حالی از دو بازی قبلی خود یک امتیاز به دست آورده اند که حریف این تیم با دو شکست تاکنون نتوانستند امتیازی به دست بیاورند. 
 
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا 2017، دوشنبه 23/12/95، ساعت 16:30، ورزشگاه اختصاصی بنیادکار
داور: فهد جبار المری (قطر)                    کمک ها: یوسف عارف الشمری و محمد البورشید (قطر)
ذوب آهن ایران: 
رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، علی حمام، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان و جری بنگستون
سرمربی: مجتبی حسینی
بنیادکار ازبکستان: 
موروتجان زاکاروف، آشورماتوف رستم جان، میرعبدلایف جاولون، دوسان میشیچ، ابراهیم اف جاولون، نورماتوف شاخزودبک، خامداموف دوستونبک، توختاسینوف نوریلو، شکروف اوتابک، گیوسوف خورشید، وادیم سمیرتان
سرمربی: لوشچان سرگئی
 
دقایق حساس:
دقیقه 24-حرکت زیبای رجب زاده پشت محوطه جریمه ازبکستانی ها باعث شد تا وی ضربه خود را به سوی دروازه حریف بزند اما این توپ توسط دروازه بان حریف مهار شد. 
دقیقه 30 – شوت زیبای حسینی از فاصله دور با واکنش دروازه بان ازبکستانی ها به کرنر رفت. 
دقیقه 33 – ارسال ازبک ها روی دروازه ذوب آهن با واکنش مظاهری از روی دروازه ذوبی دور شد. 
دقیقه 33 – توپ ریباند این حمله ازبک ها در موقعیت خطرناکی به مهاجم بنیادکار رسید اما شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 35 – حمله دیگری از سوی ذوبی ها و باز هم مهدی رجب زاده اما این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و شوت او توسط دروازه بان بنیادکار مهار شد. 
دقیقه 45 – حمله دیگری از سوی ذوبی ها در دو ضرب دروازه بنیادکار را به شدت به خطر انداخت اما این بار هم این تیم جان سالم به در برد و رجب زاده و حسینی و دیگر بازیکنان این تیم موفق نشدند دروازه حریف را باز کنند. 
دقیقه 45 – در این دقیقه اتفاق عجیبی در بازی افتاد و در حالی که داور در ابتدا اعلام یک ضربه پنالتی به سود ذوبی ها کرده بود با پرچم کمک داور تصمیم خود را برگرداند و به دلیل آفساید این فرصت را از یاران حسینی گرفت.
دقیقه 48 – اولین حمله خطرناک نیمه دوم از آن ذوبی ها بود و سانتر ارسالی علی حمام با ضربه سر مهدی رجب زاده با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 51 – اشتباه مدافع ازبک ها باعث رسیدن توپ به بنگستون شد و این بازیکن در حالی که می توانست تصمیم گیری بهتری داشته باشد در شرایطی توپ را به حسینی داد که این بازیکن نتوانست کاری را از پیش ببرد.
دقیقه 77 – حمله خطرناک ذوبی ها در حالیکه می توانست یک گل دیگر برای این تیم در بر داشته باشد با خروج به موقع دروازه بان بنیادکار از دست رفت. 
دقیقه 82 – حرکت لب خط حسینی موقعیت خوبی برای اصفهانی ها به وجود آورد اما پاس در عرض این بازیکن به مهاجم ذوبی ها نرسید.
شرح گل دوم  دقیقه 95: حرکت به موقع و زیبای پهلوان باعث خطای مدافع ازبکستانی روی وی شد و داور نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید، مرتضی تبریزی پشت توپ ایستاد و موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی