۰
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه به غذاهای ایتالیایی باعث شده تا پوگبا با خودش آشپز به انگلیس ببرد.

پوگبا، آشپز مخصوصش را به انگليس برد

به گزارش روزنامه خبرورزشی، پل پوگبا، ستاره منچستريونايتد، به قدري عاشق غذاي ايتاليايي است كه آشپز شخصي خودش را از اين كشور به انگليس آورده تا هميشه برايش غذاهاي مورد علاقهاش را بپزد! ستاره 23 ساله فرانسوي به همين خاطر آشپز شخصي خودش و خانواده او را به انگليس برده تا نزديك او زندگي كنند. او كه هفتهاي 300 هزار پوند دستمزد ميگيرد براي آشپز خودش كه يك خانم است خانهاي اجاره كرده و پسر 9 ساله او را هم در مدرسهاي كه نزديك محل زندگيشان است ثبتنام كرده. بنابراين از زماني كه پوگبا به خانه بزرگ سه ميليون پوندي پنج خوابه خودش نقلمكان كند آشپز شخصياش غذاهاي مورد علاقه او را ميپزد. همكاري او با پوگبا از زماني شروع شد كه او براي يوونتوس بازي ميكرد.

 

يك منبع خبري فاش كرد: «پل عاشق اين غذاهاست و هر كاري لازم باشد انجام ميدهد تا آشپزش را در كنار خودش داشته باشد. آشپزش كمي با آب و هواي انگليس مشكل دارد مضاف بر اين پسر او هم اصلاً انگليسي بلد نيست. پل بيشتر از همه عاشق اسپاگتي است و دستپخت اين خانم آشپز.»

 

مشخص نيست كه اين آشپز از چه دستور محرمانهاي براي درست كردن اسپاگتيها استفاده ميكند كه تا اين حد به مذاق پوگبا خوش آمده است. يك ماه قبل كه او به يك رستوران هندي رفته بود به خاطر اينكه حاضر نشد به يك نفر امضا بدهد دعوا به راه افتاد و پليس مجبور شد وارد عمل شود. ماه آگوست هم او انتقالش به يونايتد را با سفارش دادن غذاي چيني جشن گرفته بود. در رستورانهاي يونايتد هم در حال خوردن مرغ و گوشت زياد ديده شده. زلاتان ايبراهيموويچ هم به شوخي گفته كه ميخواهد براي عقب نماندن از پوگبا، ژوئل روبوشون، سرآشپز معروف فرانسوي، را استخدام كند و به يونايتد ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی