نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو روز است تمرینات تیم ملی با 9 بازیکن در زمین پژوهشگاه آغاز شده اما بدون دستیاران ایرانی کی روش!

کی روش دستیاران ایرانی اش را نمی خواهد!

به گزارش خبر ورزشی، دو سه روزی است کروز دستیار کی روش 9 بازیکن را جمع کرده و با آنها در زمین پژوهشگاه تمرین می کند تا از نظر بدنی شرایطشان را ایده آل نگه دارد. در سنوات گذشته این تمرینات با حضور مربیان ایرانی هم همراه بود اما این بار درغیاب مربیان ایرانی در حال برگزاری است. 

از سویی کی روش امروز در حالی برای تماشای بازی استقلال - لوکوموتیو تاشکند به استادیوم آزادی رفت که هیچ یک از دستیاران ایرانی همراه او نبودند. پیش تر هر گاه کی روش به استادیوم آزادی می آمد دستیاران ایرانی هم همراه او بودند. 

به نظر می رسد کی روش هم چنان دستیاران ایرانی اش را نمی خواهد! این شاید چالش تازه کی روش با فوتبال ایران باشد. بعد از اینکه دستیاران ایرانی کی روش  در دبی حاضر نشدند به همراه پرسپولیسی ها به تهران برگردند کی روش در بازگشت به تهران خطاب به مهدی تاج اعلام کرد دستیاران ایرانی اش را نمی خواهد. 

دستیاران ایرانی کی روش در دبی با وجود اینکه از بازگشت به تهران سرباز زدند نتوانستند در تمرینات تیم ملی حضور  پیدا کنند!

پیش تر زمزمه عدم دعوت از پرسپولیسی ها به اردوی تیم ملی وجود داشت که به نظر می رسد بعد از کش و قوس های فراوان این مشکل حل شده است.

کی روش در تازه ترین یادداشتی که فیس بوک خود منتشر کرده نوشته بعد از  تماشای بازی سردار آزمون و میلاد محمدی  در روستوف و ترک گروژنی حالا بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را تماشا می کنم تا بازیکنان را زیر نظر بگیرم. از  سویی برخی از بازیکنانم این روزها به طور گروهی در زمین پژوهشگاه تمرین می کنند تا تمرین اصلی تیم ملی در  روزهای آتی آغاز شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی