نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید ابراهیمی در دیدار دیشب برابر لوکوموتیو بسیار پر تلاش ظاهر شد و سایه به سایه بازیکنان حریف قدم بر می داشت.

عکس | امید ابراهیمی سایه به سایه ازبک ها

به گزارش خبرورزشی، استقلال دیشب در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی موفق به شکست لوکوموتیو ازبکستان شد. در موفقیت دیشب آبی پوشان، خط میانی تیم منصوریان نقش مهمی در این پیروزی و حفظ نتیجه برتری تا پایان بازی داشتند. امید ابراهیمی یکی از کلیدی ترین مهره های استقلال در این فصل در بازی شب گذشته بسیار با انگیزه و پر تلاش ظاهر شد.
ابراهیمی در میانه زمین بسیار جنگنده بود و نبرد های تن به تن زیادی را برد. امید در کارهای هجومی نیز نقش مهمی داشت و حتی می توانست با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه برای آبی ها گل هم به ثمر برساند اما با واکنش خوب دروازه بان لوکوموتیو موفق نشد به گلزنی نشد.
حضور کارلوس کی روش در ورزشگاه آزادی انگیزه بازیکنان حاضر در زمین را دو چندان کرده بود. ابراهیمی در بسیاری در دقایق بازی سایه به سایه بازیکنان حریف می دوید اجازه بازی سازی به یاران حریف را نمی داد. او در دقایق پایانی بازی چشم از راضیف بازیکن تعویضی تیم ازبکستانی که برای جبران نتیجه به بازی آمده بود بر نداشت و مدام با او حرکت می کرد و فضا در اختیارش نمی گذاشت.
هافبک دفاعی آبی پوشان و تنها ملی پوش استقلالی در بازی سوریه، دیشب تلاش زیادی کرد تا همچنان نظر مثبت سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند و برای بازی چین و قطر در مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت شود. هافبک دفاعی، پستی که در آن رقبای جدی همچون سعید عزت الهی، کامیابی نیا و یا حتی امید نورافکن جوان مترصد گرفتن آن از ابراهیمی با تجربه در تیم ملی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی