۰
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی بهترین مربی ایران در رده بندی فیفا شد.

قلعه نویی: من بهترین مربی ایران نیستم

به گزارش خبرورزشی، در رده بندی بهترین مربیان جهان، امیر قلعه نویی در جایگاه 148 جهان قرار گرفت. قلعه نویی در ایران رتبه اول را دارد و از دید فیفا بهترین مربی ایران است. اما قلعه نویی معتقد است که مربیان دیگری در این رنکینگ هستند که از او بهتر هستند. سرمربی کنونی تراکتورسازی در این خصوص گفت: من فکر می کنم برانکو و یحیی گل محمدی از من بهتر هستند. با این وجود خدا را شکر می کنم و از این بابت خوشحالم.
او درباره مشکلاتش در فوتبال ایران سال های اخیر عنوان کرد: خیلی ها دوست ندارند که قلعه نویی به جایی برسد. در این سال ها بسیاری بودند که انرژی زیادی را از من گرفتند و سعی کردند من را از مسیر حق دور کنند. اما من همیشه بندگی خدا را کرده ام و نه شیطان.
ژنرال فوتبال ایران دل پری از رفتارهای بدی که با او در چند سال اخیر شده دارد و در این باره اظهار کرد: من بهترین تیم تاریخ سپاهان را ساختم و دیدید که چطور با من رفتار شد. در استقلال هم رفتار بدی با من کردند و دوره قبلی که در تبریز بودم هم خیلی اذیت شدم. هر جا که می روم میخواهم آنجا را سر و شکل دهم سنگ اندازی می کنند و نمی گذارند کارم را انجام دهم.
سرمربی اسبق تیم ملی درباره شرایط کنونی تراکتور و شانس قهرمانی این تیم در این فصل افزود: همین امسال ما شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم و در کورس بودیم دیدید که چگونه ترمز ما را کشیدند. بلایی سر تیم آوردند که دیگر از قهرمانی عقب افتادیم. اما باز هم خدا را شکر می کنم و همه چیز را به خودش واگذار می کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی