نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در صورت پیروزی در بازی امروز به 7 امتیاز فرصت بسیار مناسبی دارد تا در با پیروزی در بازهای خانگی به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

الریان 3 - پرسپولیس 1 /شکست تلخ پرسپولیسی ها جلوی چشم کی روش

با گزارش زنده این بازی با ما همراه باشید
 
 
​الریان قطر:
عمر باری، ناتان اوتاویو، گونزالو ویرا، مصعب خضر، عبدالکریم سالم، عبدالرحمن الحرازی، دانیل گومو، کوه میونگ جین، رودریوگو تاباتا، سرجیو گارسیا و سباستین سوریا
سرمربی: میشل لادروپ
 
 
پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه ، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و وحید امیری.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 
 ​​
شرح گل ها: در دقیقه شش بازی پرسپولیس روی پاس زیبای محسن مسلمان و استپ عالی مهدی طارمی و ضربه تمام کننده او به گل اول دست یافت. البته این گل مشکوک به آفساید نیز بود.​​​
 
 
 الریان 1- پرسپولیس 1
هجوم بازیکنان تیم قطری و نفوذ از سمت راست دفاعی سرخ پوشان با یک سانتر خوب تاباتا با یک مهار عالی و چرخش در میان مدافعان پرسپولیس گل تساوی را به ثمر رساند​.
 
الریان 2 - پرسپولیس 1
 در دقیقه 57 روی خطای بازیکنان پرسپولیس، الریان صاحب یک ضربه پنالتی شد. تاباتا ضربه پنالتی سرخ پواشن قطری را تبدیل به گل کرد
 
الریان 3 - پرسپولیس 1
الریان در دقیقه 88 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و با ارسال توپ به محوطه جریمه پرسپولیس گارسیا توپ ارسالی را در میانه راه قطع کرد و گل سوم نیز به ثمر رسید.
 
دقایق حساس: 
در دقیقه 40 پرسپولیس روی دروازه الریان فشار زیادی وارد کرد. احمد زاده درون محوطه جریمه تیم قطری یک دریبل سرپا زد که توپ با دست بازیکن حریف برخورد کرد اما این صحنه از دید داور پنالتی نبود.
 
دقیقه 43 پرسپولیس یک ضد حمله روی دوازه الریان زد و طارمی می توانست با دروازه بان تیم حریف تک به تک شود اما با خطای مدافع حریف سرنگون شد. پرسپولیسی ها صاحب یک ضربه آزاد شدند که سروش رفیعی نتوانست از این ضربه ایستگاهی استفاده مناسبی کند.
 
دقیقه 45: پرسپولیس که در دقایق پایانی نیمه اول حملات گسترده ای را روی دروازه تیم قطری وارد می کرد و با پاسکاری های زیبای بازیکنان پرسپولیس رفیعی صاحب یک موقعیت عالی شد و با یک شوت سرکش دروازه الریان را تهدید کرد اما با واکنش عالی سنگربان شان بازی یک بر یک باقی ماند.
 در دقیقه 52  مهدی طارمی درون محوطه جریمه صاحب یک فرصت ایده آل شد اما شوت طارمی با برخورد به مدافع قطری این موقعیت از دست رفت.
 
​در دقیقه 63 ​وحید امیری از سمت چپ خط دفاعی الریان نفوذ کرد و اما با یک پاس بد، قرمزها فقط صاحب یک کرنر شدند.
 
​در دقیقه 73​ پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما با کم دقتی مسلمان این ضربه هم برای سرخ پوشان حاصلی نداشت.
 
 
​در حاشیه:
محمد انصاری در لحظات آخربه دلیل مصدومیت از ترکیب تیم کنار گذاشته شد.
مهدی طارمی با گلزنی در این بازی سومین گل آسیایی اش را در این رقابت ها به ثمر رساند.
وحید امیری در دقیقه 38 بازی به علت ضربه زدن به توپ پس از سوت داوریک ​ کارت زرد دریافت کرد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی