نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی ها بالاخره بدون مدافع و هافبک سمت راست خود، در یک بازی مغلوب حریف شدند.

اولین باخت پرسپولیس در غیاب رامین

به گزارش خبرورزشی، اخراج رامین رضاییان از تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی امارات از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، داستان های زیادی در دل خود داشت. 
در آن زمان، خیلی ها می گفتند حق با برانکو است که به خاطر بی نظمی های رضاییان، او را از تیم کنار گذاشته و برخی نیز طرفدار رامین بودند و می گفتند تیم به همه بازیکنانش نیاز دارد و تحت هر شرایطی، رامین باید در پرسپولیس بماند اما برانکو تصمیمش را گرفته بود و شماره 27 تیمش را از لیست خود کنار گذاشت. 
اتفاقا از وقتی رامین اخراج شد، پرسپولیس توانست پشت سر هم به پیروزی در بازی های مهم برسد. آنها در ابتدا، الوحده امارات را در شهر ابوظبی شکست دادند. سپس نفت تهران را در ورزشگاه تختی از پیش رو برداشتند و گام بعدی شان، شکست دادن استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر بود. به خاطر همین پیروزی ها، اطرافیان برانکو می گفتند دیگر این تیم نیازی به رامین رضاییان ندارد اما اتفاقی که در قطر رخ داد، دوباره نام رامین را بر سر زبان ها انداخت. 
شکست 3 بر یک پرسپولیس برابر الریان قطر، زنگ خطر را برای برانکو به صدا درآورد و مشخص شد سرخپوشان برای حفظ روند خوب شان نیازمند استفاده از همه بازیکنان هستند و دیگر وقت آن رسیده که برانکو نیز اقدام به بخشش رامین رضاییان کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی