نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس حتی در روزی كه 3 گل خورد و اسیر ستاره‌ای چون تاباتا شد، مستحق شكست نبود. آنها در بسیاری از دقایق بازی برتر از حریف متمول قطری بودند ولی 3 گل خوردند تا خطر را با تمام وجود احساس كنند.

پرسپول ی س در اواخر ن ی مه اول م ی توانست حت ی گل دوم را بزند و 2 بر ی ك پ ی ش ب ی فتد. ی ك پنالت ی هم م ی شد برا ی ا ی ن ت ی م گرفت اما به هر حال ضعف دفاع ی كار خودش را كرد تا نما ی نده ا ی ران 4 امت ی از ی بماند و ام ی دش به باز ی ها ی دور برگشت باشد.

پرسپولیس در شبی با اختلاف 2 گل به تیم خوب قطری باخت كه مستحق شكست نبود و حداقل میتوانست با یك مساوی به تهران برگردد اما به هر حال از شایستگیهای تیم حریف و به خصوص مهرههای خارجیاش نمیتوان بیتفاوت گذشت.

یكی از حسنهای تیم كارلوس كیروش در سال 2016 این بود كه گل نمیخورد. همین گل نخوردن سبب  شد تیم ملی یك سال بدون شكست را سپری كند اما برانكو در پرسپولیس با اینكه تیم خوبی ساخته، نتوانسته در فاز دفاعی موفق عمل كند كه یك دلیل عمدهاش به كمبود مهره در ساختار دفاعی برمیگردد. فراموش نكنیم كه این پرسپولیس از استقلال هم 3 گل خورده بود و یا در آسیا از الوحده هم 2 گل دریافت كرد. شاگردان برانكو در 3 بازی آسیایی 6 گل خوردهاند كه اصلاً جالب نیست و مسلماً این مسئله باید بررسی و برطرف شود. تیم الریان هم نشان داد كه خیلی آماده و سرحال است و مهرههای هجومی خوبی دارد اما با تمام این اوصاف پرسپولیس دیشب مستحق شكست آن هم با 3 گل نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی