نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشكان دژاگه مصدوم شده و با اینكه خودش می‌گوید به بازی مقابل قطر و چین می‌رسد اما هنوز در مورد این بازیكن، هیچ چیز قطعی نیست.

حاج‌صفی كاپيتان تيم ملی مقابل قطر و چين

به گزارش خبرورزشی مصدومیت او آنقدر شدید بود كه حدود دو هفته از تمرینات گروهی دور ماند و این موضوع میتواند روی میزان آمادگیاش، تأثیر منفی بگذارد. تیم ملی ایران روز سوم فروردین مقابل قطر و همچنین روز هشتم فروردین مقابل تیم ملی فوتبال چین به میدان میرود اما تكلیف اشكان هنوز مشخص نیست. این در حالی است كه دژاگه تا پیش از این، كاپیتان تیم ملی بود و حالا در واقع تیم ملی، كاپیتان خود را احتمالاً در اختیار ندارد. از سوی دیگر، آندرانیك تیموریان نیز در اردوهای قبلی دعوت نشده و بسیار بعید است در این اردو نیز به تیم ملی برگردد. آندو در این فصل، شرایط چندان جالبی نداشت. در نیمفصل اول لیگ شانزدهم با تأخیر زیادی به ماشینسازی تبریز رفت و آنجا برای مدت طولانی مصدوم بود. در بازگشت نیز، نتوانست به اندازه كافی یك ستاره باشد. به همین علت تصمیم گرفت به تهران برگردد. ماجرای حضورش در استقلال و سپس جدایی او از این تیم را میدانید. به هر حال بدشانسی بزرگی گریبانگیرش شد و به اجبار، به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. حالا روزهای خوبش را پیگیری میكند اما چون در اردوهای قبلی غایب بوده، تجربهمان میگوید كارلوس كیروش روی این بازیكن نظر مثبتی برای حضور در كمپ ندارد كه اگر اینطور بود، تا حالا باید به اردو میرفت.

با این حساب، تیم ملی دیگر كاپیتان ندارد و از این رو، احسان حاجصفی، كاپیتان جوان سپاهان، میتواند به راحتی و بدون هیچ دغدغهای، بازوبند كاپیتانی تیم ملی را به بازو ببندد. حاجصفی كه از سال 2008 میلادی به تیم ملی دعوت میشود، بیش از 80 بازی ملی دارد و به همین خاطر میتواند كاپیتان اصلی باشد. البته بعد از خداحافظی جواد نكونام و خط خوردن آندرانیك تیموریان، به نظر میرسید احسان بتواند كاپیتان تیم ملی باشد اما بعد از یك بازی، بازوبند را از او گرفتند و به اشكان دادند. حالا كه اشكان هم نیست، راه برای كاپیتانی حاجصفی باز شده مگر اینكه دوباره كیروش تصمیم بگیرد بازوبند را به دیگران تعارف بزند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی