نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی توره از انتقادهای متعدد نسبت به سیتی گلایه کرد.

توره: همه منتظر انتقاد كردن از سيتی هستند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، يحيي توره معتقد است مردم منتظر فرصتي هستند تا از منچسترسيتي انتقاد كنند هرچند كه اين تيم وضعيت خوبي دارد. تيم پپ گوارديولا يازده بازي بدون شكست مانده بود تا اينكه ماه ژانويه در گوديسونپارك مقابل اورتون تن به شكست داد. آنها به زودي در ديدار برگشت يكهشتم نهايي ليگ قهرمانان با موناكو بازي برگشت را برگزار ميكنند.

 

با اينكه آنها بازي رفت را پنج بر سه بردهاند و از پنج بازي اخيرشان در ليگ برتر چهار برد كسب كردهاند، توره ميگويد همه منتظر زمين خوردن سيتي هستند: «وقتي يك برنده هستي و ميخواهي به اهداف مهمي برسي، بايد بيشتر تلاش كني. گاهي خيلي سخت است اما بايد ديد مثبتي داشت چون ما ميدانيم خيليها منتظر زمين خوردن سيتي هستند. كاري كه ميكنيم، اين است كه به تلاشمان ادامه ميدهيم. الان داريم خوب بازي ميكنيم و به عنوان يك تيم عملكرد جذابي را در ميدان به نمايش ميگذاريم ولي گاهي برخي مفسران منتظر يك لغزش هستند تا تحليلهايشان را شروع كنند اما خب اين حالا هم جزئي از فوتبال است. ده سال پيش اينطور نبود اما الان اين هم بخشي از وظايف ماست. فعلاً سيتي دارد خوب بازي ميكند اما مهمترين مسئله، كسب پيروزي است.»

 

سيتي بعد از بازي رفت در زمين خودش كه اول دو بر يك عقب افتاد، بعد سه بر دو، به زمين موناكو ميرود. گوارديولا پيشبيني كرده كه در فرانسه هم شاهد بازي جذابي از تيمش خواهد بود و توره معتقد است كه آنها بايد بيشتر از قبل گل بزنند: «به نظر من كه شايد نظر مربي هم باشد، بهترين راه براي دفاع كردن حمله است. وقتي عقب بنشيني، كار سخت ميشود. وقتي بازي پاريسنژرمن را با بارسلونا تماشا ميكردم، ديدم كه PSG بازيكنان خوبي را در خط حمله گذاشته اما دارد سعي ميكند دفاع كند. وقتي در يك بازي اينچنيني حاضر ميشوي و چهار گل جلو افتادهاي، من فكر ميكنم كه اتفاقات بدي در راه خواهد بود. ما حمله خواهيم كرد و هرگز برعكس اين كار را نميكنيم. حريف هم همين انتظار را دارد. بهترين دفاع اين است كه سعي كني گل بزني.»

 

 

 

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی