نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز خسته است. انگار نه انگار كه سه روز از بازی فینال گذشته. صدایش در نمی‌آید. سرعتی‌زن پر انرژی و خوش‌اخلاق بانك سرمایه حالا به خاطر پسرش آریو خسته است.

غلامی: ثابت كرديم قهرمانيم

به گزارش خبرورزشی كار عادل غلامی بعد از لیگ تازه شروع شده. سرعتیزن ملیپوش بانك سرمایه با همه خستگی اما خوشحال است تیمش قهرمان شده؛ آن هم با همه سختیهایش. او میگوید: «لیگ سختی بود. بازیهای خیلی سنگینی داشتیم. شرایط تیم ما جوری بود كه همه تیمها با صددرصد توانشان جلوی ما بازی میكردند. به خاطر همین كار راحتی نداشتیم. حالا هم بازیكن خوب زیاد شده و با تقسیم آنها همه تیمهای لیگی قوی بودند اما تیم ما برای قهرمانی بسته شده بود و با همت كادر فنی به هدفمان رسیدیم.» برای او و همتیمیهایش ست اول حكم مرگ و زندگی را داشت: «میدانستیم باید ست اول را برنده شویم تا انگیزه پیكان كمتر شود و ستهای بعدی را راحتتر بازی كنیم. به خاطر همین ست اول، ست سخت، سنگین و حساسی بود. اگر میباختیم، شاید شرایط فرق میكرد.»

اما غلامی را آملیها در خانه والیبال غافلگیر كردند: «من چیزهایی شنیده بودم. از آنها هم تشكر میكنم. واقعاً حضور آنها در سالن حس قشنگی به وجود آورد. آنها برای تشویق و حمایت من و تیم در بازی فینال این همه راه از آمل آمده بودند. البته حمایتهایشان هم تأثیر زیادی روی تیم ما داشت.» خودش معتقد است آملیها تنها هواداران حاضر در سالن نبودند: «از ساری هم هواداران آمده بودند. چراكه در بازی قبل یكسری بیحرمتیهایی به من، آقای كارخانه و محمد موسوی شده بود. مازندرانیها با حضور در سالن نشان دادند در بحث غیرت و  هواداری از فرد خاصی همه انرژی و توانشان را میگذارند. من از همه آنها تشكر میكنم.» بازی او یك تماشاگر ویژه هم داشت كه حكم سورپرایز را داشته: «بهداد سلیمی از دوستان نزدیك من است كه با هم رفتوآمد خانوادگی داریم. او از مفاخر ورزش ما محسوب میشود و جزو كسانی است كه باید در ركوردهای ایران ثبت شود. فكر میكنم او به خاطر علاقهاش به والیبال به خانه آمده بود. من در جریان آمدن او نبودم. واقعاً با دیدن او سورپرایز شدم. البته قبلاً گفته بود كه میخواهد برای تماشای یك بازی بیاید.» غلامی هم سبكی پاقدم بهداد را تأیید میكند: «من به بهداد گفتم قدم سبكی دارد. به او گفتم هم وزنهها را سبك بلند میكنی و هم پا قدم سبكی داری.» به گفته او این قهرمانی برای تیم بانك سرمایه خیلی مهم است: «برای ما این قهرمانی خیلی هم مهم بود. خیلی تلاش كردیم برای دومین قهرمانی. ما پارسال و امسال در مجموع هشت بازی با پیكان داشتیم كه از این جمع تنها یك بار باختیم. فكر میكنم همه چیز در زمین مشخص شد.» سرعتیزن تیم ملی اما در اردوی دوم تیم ملی غایب است: «من دوشنبه با سرمربی تیم ملی صحبت كردم كه به خاطر یكسری مشكلات شخصی، مدت بیشتری استراحت كنم. با موافقت كولاكوویچ من دیرتر به اردو میآیم تا اگر مشكلی پیش نیاید سال آینده هم در خدمت تیم ملی باشم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی