۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از استقلال وریا غفوری و امید ابراهیمی به تیم ملی دعوت شده اند.

کم لطفی کی روش به جوان های استقلال!

دو بازیکنی که همواره در ماه های اخیر در لیست کی روش بودند. وریا پیش تر بازیکن سپاهان هم بود به اردوی تیم ملی دعوت می شد با اینکه در بعضی از اردوها مصدوم بود.  
به گزارش خبر ورزشی، در پی درخشش جوان های استقلال در بازی های اخیر این بار انتظار می رفت جوان های استقلال به تیم ملی دعوت شوند. جوان هایی چون علی قربانی فرشید اسماعیلی بهنام برزای و امید نورافکن . اما کی روش نام هیچ از این بازیکنان را در دفترچه خود یادداشت نکرد تا برخی بر این باور باشند کی روش به جوان های استقلال کم لطفی کرده است.
کی روش پیش تر استارت جوانگرایی را زده بود و به نظر می رسید این روند هم چنین ادامه داشته باشد. شاید حساسیت دو بازی پیش رو و اینکه تکلیف صعود تیم ملی به جام جهانی در این دو بازی مشخص می شود کی روش را مجبور کرده بر خلاف میل باطنی تیم ملی را بیش از این جوان نکند. جوان های استقلال به درخشش خود ادامه دهند بی شک روزی کی روش را مجبور به دعوت از خود خواهند کرد. 
از یاد نبرده ایم سردار آزمون به بهانه جوانی از اردوی تیم ملی خط خورد و فرصت بازی در جام جهانی را از دست داد اما امروز یکی از مهره های کلیدی تیم کی روش است. سردار آزمون بعد از اینکه فرصت بازی در تیم ملی را از دست داد به جای گلایه تلاشش را بیشتر کرد و در نهایت مزدش را گرفت. شاید جوان های استقلال هم باید همین طور باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی