۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندرانیک با تمام وجود تلاش کرد دوباره در لیست کارلوس کی روش قرار بگیرد اما تلاش های اخیر او سرانجام موفقیت آمیزی برای کاپیتان سابق تیم ملی نداشت.

پروژه کاپیتان تیم ملی شکست خورد

به گزارش خبرورزشی، آندو در چند اردوی اخیر تیم ملی در لیست سرمربی پرتغالی حضور نداشت. او که نقشی کلیدی در تیم ملی در رویدادهای ملی سال های اخیر، جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ ایفا کرده بود، در یک سال گذشته جایگاهش را در تیم ملی از دست داد.
آندو به خوبی آگاه بود افت محسوس در فوتبالش عامل دعوت نشدن به تیم ملی بوده است. بازیکنی که همواره با جنگندگی اش در مرکز زمین شناخته می شد عملا کارایی سابق را نداشت. حتی ارتباط صمیمانه با کارلوس کی روش نیز باعث نشد او درچند دیدار اخیر تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به تیم ملی دعوت شد. همه این عوامل انگیزه آندرانیک را برای بازگشت دوباره به تیم ملی دو چندان کرد هر چند این تلاش به جایی نرسید چرا که کارلوس کی روش در لیست جدید تیم ملی باز هم از آندرانیک دعوت به عمل نیاورد.
آندو که همواره بابت انتخاب باشگاه در یکی، دو سال گذشته مورد انتقاد قرار گرفته بود، راهی نفت تهران شد تا در تیم علی دایی بهتر دیده شود. حتی در چند دیداری که در ترکیب نفت قرار گرفت تلاش کرد همان هافبک جنگنده سابق باشد اما در نهایت سرمربی تیم ملی تصمیم چند وقت اخیر خود را تداوم بخشید تا به نوعی پروژه جدید آندو برای بازگشت به تیم ملی با شکست مواجه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی