نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه نساجی مازندران با ناعادلانه خواندن رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،از حسن زاده خواست برای حفظ آبرو و اعتبار «عدالت» از سمت خود استعفاء کند!

گلایه مدیر عامل، آقای حسن زاده استعفاء کنید!

به گزارش خبر ورزشی، محمد کاظمی - مدیرعامل و قائم مقام اسبق باشگاه نساجی مازندران در این باره گفت: به جز ابراز تاسف از رای صادره چه می توان گفت؟ نمی دانم کمیته انضباطی و شخص آقای حسن زاده بر چه اساسی این رای را صادر کرده است. کمیته انضباطی محلی است که جمعی از وکلا و قضات در آن حضور دارد و افراد عادی در آن نیستند و طبیعی است از چنین افرادی انتظار می رود با استعانت از مولای موحدین علی (ع) به دنبال حق و حقیقت و عدالت باشند اما در این رای کوچکترین بویی از عدالت به مشام نمی رسد.
کاظمی افزود: ای کاش آقای حسن زاده قبل از صدور این حکم دو ساعت وقت می گذاشت و به بابل سفر می کرد و از نزدیک ورزشگاه هفت تیر این شهر را می دید زیرا یکی از مهمترین مسائلی که می تواند قاضی یا بازپرس را به کشف حقیقت نزدیک کند بازدید از محل وقوع جرم است. ورزشگاه بابل و جایگاهی که برای هواداران نساجی در نظر گرفته شده بود آن قدر مشکل داشت که نه تنها این بازی باید به سود نساجی اعلام میشد بلکه مابقی بازی های این تیم هم در این ورزشگاه زیر سوال می رود.
مدیرعامل اسبق باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: دور رفت همین بازی در قائمشهر برگزار شد و مسئولان باشگاه نساجی، هیات فوتبال قائمشهر و استادیوم شهید وطنی بهترین نقطه را در پشت نیمکت ذخیره های خونه به خونه به هواداران این تیم دادند و بازی هم با گل وقت های تلف شده 2- یک به سود تیم بابلی تمام شد اما نه کسی توهینی شنید و نه خون از دماغ کسی آمد اما چرا در بابل این فاجعه اتفاق افتاد؟ این درحالی است که در بابل پشت نیمکت نساجی 3، 2 هزار بابلی نشسته بودند که از دقیقه اول تا پایان نیمه کارشان پرتاب بطری آب، ترقه و سنگ به سمت نیمکت نساجی و فحاشی به عوامل این تیم و بازیکنان و مربیانش بود!
رییس سابق هیات فوتبال منطقه یک مازندران با اشاره به سخنان رئیس کمیته انضباطی در شبکه طبرستان گفت: چگونه است که آقای حسن زاده اعلام می کند: «ورزشگاه هفت تیر بابل فاقد کمترین امکانات برای یک بازی معمولی (دقت کنید می گوید معمولی!) است و نباید اجازه برگزاری چنین بازی مهمی در این ورزشگاه داده می شد» اما رای صادره اش همه و همه به سود میزبان این بازی و صاحب این ورزشگاه است؟ ایشان می گوید «با ارائه مدارک از سوی باشگاه نساجی همه آرای صادره قابل تجدیدنظر خواهد بود»؛ این جمله یعنی چه؟ یعنی ایشان و اعضای کمیته انضباطی بدون مدرک به سود تیم بابلی و علیه نساجی رای داده اند؟ آیا آنها یک طرفه به قاضی رفته و فقط حرف های طرف بابلی را شنیده اند؟
کاظمی افزود: به نظر می رسد آقای حسن زاده حتی به خودش زحمت نداده و فیلم 3، 2 دقیقه ای که دوشنبه شب گذشته از برنامه 90 پخش شده و در آن کاملا مشخص است ابتدا هواداران بابلی به سوی هواداران نساجی سنگ و آب معدنی و حتی صندلی پرتاب کردند و سپس نیروی انتظامی حاضر در زمین به آن شکل فاجعه بار به سوی هواداران نساجی یورش برده را ندیده و اصلا مشخص نیست برچه اساسی رای داده است.
مدیرعامل اسبق باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه در این رای عدالت کاملا زیر سوال رفته به آقای حسن زاده توصیه می کنم برای حفظ آبرو و اعتبار «عدالت» از سمت خود استعفاء کند و اجازه دهد فردی دیگر که آشنایی بیشتری نسبت به ایشان از قوانین قضایی و البته فوتبالی دارد بر مسند کار قرار بگیرد!
رییس سابق هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: به نظر من درخصوص این پرونده حتما باید شخص جناب تاج ورود کند و اگر قائمشهری ها از فدراسیون ناامید شدند باید با همراهی فرماندار و نمایندگان محترم شهر در مجلس و همین طور دادستان ورزشی قائمشهر شکایت خود را به وزارت ورزش و جوانان ارجاع دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی