۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو دیگر آن مربی نیست که شکست دادنش برای بقیه آرزو باشد.

آقایی كه ديگر خاص نيست

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ضربه زيباي انگولو كانته كافي بود تا رؤياي قهرماني ژوزه مورينيو در جامحذفي را نقش بر آب كند و در عوض آنتونيو كونته را در مسير دبل كردن نگه دارد. آقاي خاص جامحذفي را در استمفوردبريج از دست داد تا تنها اميدش به قهرماني در ليگ اروپا باشد. آبيهاي لندن با صعود به مرحله نيمهنهايي بايد مقابل تاتنهام حاضر شوند تا يكي از لندنيها پاي ثابت فينال باشد.

 

كانته بهتر از پوگبا

تابستان گذشته دو هافبك تيم ملي فرانسه بعد از درخشش در يورو 2016 ستارههاي نقل و انتقالات بودند. يكي به چلسي رفت و ديگري با پيوستن به منچستريونايتد، عنوان گرانقيمتترين بازيكن دنيا را مال خود كرد. در نبرد تن به تن بهترين هافبكهاي دنيا، اين انگولو كانته بود كه توانست هموطنش را تحت تأثير قرار دهد. كانته به خوبي مدافعان عقب خود را پوشش داده بود و با گل فوقالعادهاي كه به ثمر رساند، تأثيرگذارياش را تكميل كرد.

 

اخراج اررا

بدترين شوك براي تيم مورينيو، اخراج ناگهاني آندر اررا بود كه روند بازي را به ضرر شياطين سرخ تغيير داد. برنامههاي دفاعي مورينيو با اخراج اررا به هم خورد و يونايتد 55 دقيقه 10 نفره كار را دنبال كرد. فقط 15 دقيقه طول كشيد تا مايكل اوليور كارت زرد دوم را به آندر نشان دهد و او را از زمين اخراج كند.

 

تنش مورينيو و كونته

هيچ خبري از دوستي و صميميت ميان اين دو مربي نيست و ظاهراً هم نخواهد بود. برخلاف صحبتهاي قبل از بازي آنتونيو كونته كه با احترام از مورينيو ياد ميكرد، روز بازي نشانهاي از احترام ميان دو مربي ديده نشد و درگيري لفظي بينشان پيش آمد. اگر مايك جونز داور چهارم آن وسط حضور نداشت، به احتمال فراوان اين تنش لفظي به درگيري فيزيكي هم كشيده ميشد. رابطه ژوزه و آنتونيو در اين مسابقه به حدي كدر شد كه بعيد است اين دو، براي همديگر كارت تبريك كريسمس ارسال كنند.

 

دخئا بهترين

دروازهاش توسط انگولو كانته باز شد اما چندين و چند بار با واكنشهايش مانع گل خوردن منچستر شد. او از نظر فردي يك فصل خوب ديگر را سپري ميكند و بدون ترديد بهترين دروازهبان حال حاضر جزيره به حساب ميآيد. تصور اينكه يونايتد بدون دخئا باشد، نتايج بدتري را براي اين تيم به همراه خواهد داشت.

 

پيش به سوي دبل

بعد از قدرتنمايي در ليگ برتر و قهرماني احتمالي (روي كاغذ)، حالا چلسي يك قدم تا فينال جامحذفي فاصله دارد. كارهاي عجيب و غريب كونته در اولين فصل حضورش روي نيمكت چلسي همچنان ادامه دارد و حالا بايد در مرحله نيمهنهايي با تاتنهامي روبهرو شود كه به احتمال زياد هري كين را در اختيار نخواهد داشت. فصل براي كونته و چلسي با هم به طور غيرقابل تصوري پيش ميرود.

 

آقايي كه ديگر خاص نيست

عجيب بود اما واقعيت داشت. ظاهراً مورينيو ديگر در استمفوردبريج طرفداري ندارد و همه در حال دل بستن به آنتونيو كونته هستند. شعار «تو ديگر آقاي خاص نيستي» توسط تماشاگران چلسي عليه مورينيو سر داده شد تا سرمربي منچستريونايتد در استمفوردبريج احساس غريبي كند. مورينيو هرجا خاص باشد اما مثل اينكه ديگر در استمفوردبريج خاص نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی