نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جلسه امروز مجمع فوتبال به غیر از انتصاب نایب رییس دوم و سوم توسط مهدی تاج، به صورت حساب های مالی فدراسیون نیز رسیدگی شده است.

توافق فدراسیون فوتبال با صدا و سیما و جیووا

به گزارش خبرورزشی، امروز چهارشنبه مورخ 25/12/1395 نشست سالیانه مجمع فدراسیون فوتبال با حضور رییس فدراسیون مهدی تاج، محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی، محمدرضا داورزنی نماینده وزارت ورزش و اعضای مجمع برگزار شد. در این جلسه ضمن معرفی نایب رییس دوم و سوم فدراسیون فوتبال توسط مهدی تاج ، صحبت هایی مبنی بر حل اختلافات فدراسیون با برند جیووا، همچنین مشکلات با صدا سیما بر سر حق پخش، مصوبات بودجه در سال 96 و حسابرسی های مالی و ارائه گزارش بودجه سال 94 و 95 مطرح شد.
 
نایب رییس دوم و سوم
در جلسه امروز حیدر بهاروند و لیلا صوفی زاده به عنوان نایب رییس دوم و سوم فدراسیون فوتبال معرفی شدند. تاج درباره انتخاب آن ها گفت: مجمع به انتخاب های من برای این دو پست اعتماد کرد و از این بابت خدا را شکر می کنم.
 
فدراسیون همچنان با جیووا قرارداد دارد
پس از اینکه در برنامه نود مشخص شد برند جیووا لباس های تیم ملی را با کیفیت مناسبی در اختیار فدراسیون قرار نداده است، رییس فدراسیون تصمیم به استفاده از برند دیگری برای تولید البسه تیم ملی گرفت. ابتدا صحبت هایی مبنی بر توافق فدراسیون فوتبال با برند معتبر آدیداس مطرح شد. کمی بعد نماینده شرکت جیووا در ایران اعلام کرد که هنوز با فدراسیون قرارداد دارند. در جلسه امروز مجمع تاج در خبرنگاران گفت: از 23 مورد ابهام در قرارداد طرفین 20 مورد راحل کردیم تنها 3 مورد دیگر باقی مانده است. کفاشیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص اظهار کرد: بندی در قرارداد بین ما و جیووا وجود دارد که کیفیت البسه تیم ملی را کادر فنی تیم ملی نیز باید تایید کنند. اما این اتفاق رخ نداد ما با استناد به این بند، به برند دیگری برای تولید لباس های تیم مراجعه کردیم. اگر جیووا  بتواند نظر کادر فنی را جلب کند، همچنان با آن ها قرارداد داریم و با آن ها همکاری خواهیم کرد.
 
مشکلات با صدا وسیما ادامه دارد
به نظر می رسد پس از گذشت چند سال، صدا و سیما همچنان قصد ندارد بابت پخش مسابقات لیگ برتر به فدراسیون و تیم های باشگاهی هزینه ای بپردازد. تاج در این باره گفت که به زودی مشکلات فدراسیون با صدا و سیما حل خواهد شد و تفاهم خوبی بین طرفین صورت گرفته است.
حسابرسی مالی فدراسیون
علیرضا اسدی دبیرکل فدارسیون درباره بودجه ها و وضعیت مالی فدراسیون گفت: خدا را شکر صحبت های خوبی مطرح شد و در اکثر هییت های استانی مشکل مالی نداشتیم و صورت حساب ها هم خوانی داشت.
 
شرایط تیم ملی مطلوب است!
این گفته رییس فدراسیون با توجه به مواردی که هر چند وقت یکبار کی روش در رسانه ها درباره کمبود امکانات تیم ملی مطرح می کند بسیار عجیب است. تاج درباره شرایط تیم های ملی و لیگ برتری عنوان کرد: تیم ملی شرایط مطلوبی در سال گذشته داشت آماده بازی با چین و قطر هستیم. سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازی های لیگ و باشگاههای آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته و لیست خود را برهمین اساس اعلام خواهد کرد. وی در ادامه بیان کرد: سال 95 سال همراه با موفقیت برای تیم های ملی در همه رده ها بود و کسب مجوز حضور در جام جهانی برای جوانان، نوجوانان و راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی باهاما با کسب قهرمانی آسیا، کسب موفقیت فوتسال و عنوان سومی جهان و دیگر موفقیت ها حاصل تلاش کار گروهی هیات رییسه، کمیته ها ، دپارتمان و عوامل اجرایی فدراسیون بوده است.
 
محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش نیز در این جلسه حضور داشت و با اشاره به اهمیت اجتماعی ورزش فوتبال در جامعه، این رشته را ویترین ورزش ایران دانست. او در جلسه امروز عنوان کرد: سال گذشته سال خوبی برای فوتبال ایران بود و موفقیت های زیادی حاصل شد. جا دارد از همه شما تشکر کنم. چرا که این موفقیتها نتیجه زحمات همه شما حاضرین در مجمع است. وقتی حال فوتبال خوب باشد، حال ورزش ایران خوب است. اگر حال فوتبال خوب نباشد، همه ورزش ها حالشان خوب نیست و شادابی و نشاط خود را ندارند. شادابی و نشاطی که فوتبال به ورزش میدهد در سایر ورزشها کمتر وجود دارد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش در ادامه بیان کرد: قهرمانی گه در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی رخ داد، همه موفق عمل کردند و باید خسته نباشید و تبریک گفت. با این حال از همه مهمتر تیم ملی فوتبال بزرگسالان است. در پایهها و سایر رشتهها هرچقدر خوب باشیم، ویترین تیم ملی است که باعث دیده شدن سایر موفقیتها میشود.
این جلسه با صحبت های تاج رییس فدراسیون و قدردانی وی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال پایان یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی