۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش به یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال که هر از گاهی در باشگاه جنجال درست می کند تذکر داد.

تذکر وزیر به اعضای هیئت مدیره استقلال

به گزارش خبرورزشی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آخرین مصاحبه اش عنوان کرد که به هیئت مدیره باشگاه استقلال بابت حاشیه های به وجود آمده پیرامون اختلاف یکی از اعضایشان با بازیکنان و کادر فنی باشگاه تذکر جدی داده است.
وزیر ورزش در این خصوص گفت: ممکن است در هیات مدیره یکی از این دو باشگاه اختلاف نظرهایی وجود دارد که تذکراتی نیز دریافت کردهاند تا تفاهم کنند و آرامش نیز برقرار شود.
او با اشاره به این موضوع که در ابتدای ورودش به وزرات ورزش خیلی ها منتظر تغییرات اساسی در هیئت مدیره دو باشگاه بودند افزود: همه انتظار داشتند تا من تغییرات اساسی در باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهم اما باور من این بود که اگر فرصت داده شود دو تیم نتیجه خواهند گرفت و همان طور که شاهد بودید در نیم فصل دوم بسیار خوب نتیجه گرفتند.
سلطانی فر با اشاره اختلاف سلیقه در اعضای هیدت مدیره باشگاه استقلال گفت سعی دارد تا ثبات را در استقلال و پرسپولیس حفظ کند اما اگر لازم باشد تغییراتی نیز اعمال می کند. وی در ادامه عنوان کرد: چیزی که هم اکنون شدیدا به آن نیاز داریم ثبات، آرامش و دور بودن از جنجال ها و حاشیه ها است. این فضا را باید به وجود آوریم و همه کمک کنیم و کم تر به نکات اختلافی بپردازیم تا بتوانیم کار را جلو ببریم. اختلاف سلیقه ها در هیات مدیره استقلال نیز در حال حل شدن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی