نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان لستر باور نمیکنند به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان رسیده‌اند.

بهت بازيكنان لستر از صعود تيمشان در ليگ قهرمانان

به گزارش روزنامه خبرورزشی، وس مورگان و مارك آلبرايتون هنوز هم نتوانستهاند خبر صعود لسترسيتي به يكچهارم نهايي ليگ قهرمانان را درك كنند. گلهاي اين دو اما به روباهها براي كسب اين نتيجه خارقالعاده كمك زيادي كرد. لستريها بازي رفت را دو بر يك باخته بودند.

 

مورگان ميگويد: «باور كردني نبود. من كه نتوانستهام آن را بپذيرم. ما تازهوارد ليگ قهرمانان شدهايم و انتظار نداشتيم كه بتوانيم تا اين حد در اين جام پيش برويم. مطمئن نيستم كه اين اتفاق دوباره هم رخ بدهد اما ما موفق شديم. باعث شديم نظر خيليها اشتباه از آب در بيايد. اين يك بازي بزرگ براي ما بود و يك شب بزرگ براي هر بازيكني كه با لستر در ارتباط است.»

 

آلبرايتون هم افزود: «نميدانم چه بگويم. عجب شبي بود! فكر ميكنم ما كاملاً شايسته اين پيروزي بوديم و حريف را از شروع بازي تا آخرش تحت فشار گذاشتيم. ما از نتيجهمان حفاظت كرديم و دروازه را هم بسته نگه داشتيم كه براي خود ما بسيار مهم است.»

 

مورگان افزود كه نميداند چطور در مورد گل خودش صحبت كند: «اصلاً نديدم كه توپ داخل دروازه رفت. فقط به آن ضربه زدم و فكر ميكنم در لحظه آخر در جاي آخر بودم و اين اتفاق افتاد.» لستر حالا به جمع بايرنمونيخ، دورتموند، يوونتوس، بارسلونا و رئالمادريد پيوسته است و در مرحله بالاتر بازيهاي پرزرق و برقي انتظار اين تيم را ميكشد.

 

مورگان افزود: «هر طور كه بشود با حريفان روبهرو ميشويم. فعلاً از لحظه لذت ميبريم.» كسپر اشمايكل هم كه براي بار دوم در ديدار با اين حريف موفق شد پنالتي را مهار كند. او ميگويد: «اين هم از آن اتفاقات بود. فكر ميكنم سه سال از زماني كه من يك پنالتي را مهار كرده بودم ميگذشت و ناگهان در دو بازي دو بار توانستم پنالتي بگيرم! اين هم نوعي حسن تصادف است. شب خوب و باورنكردني بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی